Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Ένας γιατρός έκανε τον καφέ...επι​στήμη

Η εταιρεία Coffee Island του παιδιάτρου κ. Ευάγγελου Λιόλιου φτιάχνει τα δικά της χαρμάνια στην Πάτρα και προμηθεύει με 45 τόνους τον μήνα ένα δίκτυο franchise 211 καταστημάτων.
«Ο καφές έχει γίνει επιστήμη» είναι το μότο που υιοθετεί η εταιρεία καφέ Coffee Island, η οποία....

φτιάχνει τα δικά της χαρμάνια στην Πάτρα, ελέγχοντας και επιλέγοντας καλή πρώτη ύλη. Πρόκειται για ελληνική εταιρεία που ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον χώρο του καφέ από το 1999 με τη δημιουργία ενός παραδοσιακού καφεκοπτείου στην πόλη της Πάτρας, ενώ σήμερα έχει εξελιχθεί σε δίκτυο franchise 211 καταστημάτων, με παρουσία σε τέσσερις χώρες της Ευρώπης και μηνιαία παραγωγή περί τους 45 τόνους καφέ.

Ειδικά, το 2010, μέσα στην κρίση, η εταιρεία αναπτύχθηκε ταχέως, καθώς τα καταστήματα αναβαθμίστηκαν πλήρως εντάσσοντας αρμονικά υπηρεσίες Coffee to Go, υιοθετώντας το σημερινό concept συνύπαρξης καφεκοπτείου με δυνατότητα σερβιρίσματος ροφημάτων σε ορθίους και διερχομένους, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της  Coffee Island κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, ο οποίος βρίσκεται στο τιμόνι της εταιρείας από το 2009, αλλά ιδιοκτήτης είναι ο παιδίατρος κ. Ευάγγελος Λιόλιος που συνεχίζει να εξασκεί το επάγγελμά του. Η συρρίκνωση του διαθέσιμου εισοδήματος, συνεχίζει ο ίδιος, «δημιούργησε τον "σκεπτόμενο καταναλωτή" ο οποίος προτού καταναλώσει ερευνά και αναζητεί την καλύτερη λύση. Αυτός είναι και ο λόγος που τον τελευταίο χρόνο η εταιρεία κινήθηκε ενάντια στην οικονομική ύφεση γνωρίζοντας τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της μεγαλώνοντας το δίκτυο των καταστημάτων της ταχύτατα. Οι καταναλωτές εκτίμησαν την πολιτική των καταστημάτων μας η οποία στηρίζεται στη σχέση ποιότητας - τιμής "money for value" και οι επιχειρηματίες δεν δίστασαν να επενδύσουν σε ένα μοντέλο επιχείρησης που στηρίζεται σε γρήγορη και άμεση απόσβεση της επένδυσης».

Μονάδα μεταποίησης
Από το 2006, που αποτέλεσε και χρονολογία στροφής για την Coffee Island, η εταιρεία διαθέτει τη δική της μονάδα παραγωγής για τη μεταποίηση του καφέ. Το 2012 οι μονάδες παραγωγής και οι αποθήκες επεκτείνονται ώστε να εξασφαλιστεί η ποιότητα στο πλαίσιο της συνεχούς επέκτασης του δικτύου της.
Η Coffee Island παράγει και επεξεργάζεται σε δύο μονάδες μεταποίησης στην Πάτρα μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, ενώ την πρώτη ύλη προμηθεύεται από συγκεκριμένες φάρμες στην Κεντρική Αμερική και την Αφρική. Τις καλές σχέσεις με τους παραγωγούς καφέ διασφαλίζει ο ίδιος ο κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, ο οποίος ταξιδεύει συχνά από τη Βραζιλία ως τις Σκανδιναβικές χώρες για να ενημερωθεί για τις νέες τάσεις στον καφέ.

Σήμερα, στην Ελλάδα, η εταιρεία διαθέτει 103 καταστήματα στην Αθήνα, 8 καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, καθώς και 66 καταστήματα σε επαρχιακές πόλεις. Στην Κύπρο η Coffee Island βρίσκεται από το 2009 και σήμερα αριθμεί 32 καταστήματα, ένα ακόμη στη Ρουμανία και ένα στην Αλβανία. Η επέκταση στο εξωτερικό, όπως άλλωστε και στην Ελλάδα, γίνεται με franchising, όπου συμμετέχουν σε διεθνείς εκθέσεις δικαιόχρησης σε Γαλλία, Ινδία, κ.α. για να βρουν νέους συνεργάτες.
Πάντως, το μεγάλο στοίχημα της αλυσίδας είναι η εξάπλωσή της στο εξωτερικό στοχεύοντας σε σημαντικά μητροπολιτικά κέντρα της Ευρώπης και όχι μόνο, όπως επεσήμανε ο κ. Κ. Κωνσταντινόπουλος.

«Αμεση επέκταση»
Είναι ένα εγχείρημα που ενέχει αρκετό ρίσκο, προσθέτει ο ίδιος «αλλά η Coffee Island νιώθει έτοιμη να το τολμήσει. Για την εταιρεία πλέον το χρονικά ορισμένο βεληνεκές ανάπτυξης οριοθετείται μεταξύ μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων, σημαντικών αμερικανικών πολιτειών και εμβληματικών εμπορικών κέντρων της Μέσης Ανατολής όπου υπάρχουν προχωρημένες συζητήσεις για άμεση επέκταση».   Μέσα στα σχέδια της εταιρείας είναι και η μετεγκατάστασή της σε νέα μονάδα το 2015 και η δημιουργία μονάδας μεταποίησης ροφήμων. Πρόκειται για επενδύσεις που ξεπερνούν τα 2,5 εκατ. ευρώ, ενώ ο συνολικός (συστημικός) τζίρος της εταιρείας μαζί με τα καταστήματα θα αγγίξει τα 50 εκατ. ευρώ το 2014.
Τέσσα

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια