Σκορδομακαρονάδα

Εύκολη συνταγή για πεντανόστιμη σκορδομακαρονάδα
Αυτή η συνταγή είναι από τις πιο εύκολες και οι πιο πολλοί τη κάνουν τη περίοδο που έχει νηστεία και λίγο πριν το Πάσχα.

Τι θα χρειαστείς:
1 πακέτο μακαρόνια της επιλογής σου
3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
3 σκελίδες σκόρδο ή 1,5 κουταλιά της σούπας σκόρδο σε σκόνη
1 πελτέ ντομάτας ή 3 φρέσκες ντομάτες τριμμένες (αν θέλεις μπορείς να βάλεις και τα 2)
1 κουταλιά της σούπας αλάτι
1 κουταλιά του γλυκού πιπέρι
Μισό κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη
λίγο βασιλικό

Διαδικασία
Τα συγκεκριμένα μακαρόνια, είναι από τα πιο εύκολα και μπορείς να τα συνδυάσεις με ότι φαγητό επιθυμείς ή μπορείς να τα γευθείς και μόνα τους σαν κυρίως πιάτο σε ένα νηστίσιμο ή και όχι τραπέζι. Είναι ένα πολύ ελαφρύ πιάτο με ελάχιστες θερμίδες, αλλά το μόνο αρνητικό είναι ότι περιέχει πολύ σκόρδο. Μία τσίχλα για δροσερή αναπνοή και ένα καλό βούρτσισμα δοντιών και δεν χρειάζεται να ανησυχείς για αυτό.
Λοιπόν, αρχίζουμε βάζοντας τα μακαρόνια μας να βράσουν σε αλατισμένο νερό για περίπου 5-10 λεπτά αναλόγως πόσο μαλακά τα θέλεις. Μόλις γίνουν τα αποσύρουμε από τη φωτιά και τα σουρώνουμε καλά να φύγουν όλα τα υγρά τους και τα ξαναβάζουμε στη κατσαρόλα μας μαζί με λίγο λάδι για να μην κολλήσουν.
Ενώ βράζουν τα μακαρόνια μας, σε μία κατσαρόλα ζεσταίνουμε το λάδι μας, και ψιλοκόβουμε τα σκόρδα μας. Όταν ζεσταθεί το λάδι, προσθέτουμε το σκόρδο μαζί με τον βασιλικό ψιλοκομμένο, το αλάτι και το πιπέρι και τα ανακατεύουμε όλα μαζί για 2-3 λεπτά. Προσέχουμε να μην καεί το σκόρδο και τέλος, ρίχνουμε μέσα τον πελτέ ντομάτας ή τις φρέσκες ντομάτες και τη ζάχαρη.
Αφήνουμε να ψηθούν όλα μαζί για 10 λεπτά και μόλις γίνει η σάλτσα μας τη ρίχνουμε μέσα στα μακαρόνια μας και τα ανακατεύουμε όλα μαζί. Το φαγητό μας είναι έτοιμο να το απολαύσουμε.

Extra tips:
Μπορείς να προσθέσεις τα δικά σου λαχανικά μέσα στη σάλτσα και να δημιουργήσεις τη σάλτσα που επιθυμείς. Κάποιες καλές επιλογές είναι κρεμμύδι, πιπεριές ή μανιτάρια.
Αυτό το πιάτο μπορεί να γίνει πολύ νόστιμο ακόμα και χωρίς λάδι.

Related Posts