Τεστ: Ψηλοτάκουνο ή φλατ;

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί κάποια παπούτσια είναι άνετα για κάποιες γυναίκες ενώ εσύ δεν αντέχεις να τα φοράς ούτε ώρα;
Υπάρχουν όντως άνετα ψηλοτάκουνα ή το παραπάνω είναι ένας μύθος;
Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση κι αυτό γιατί όλα έχουν να κάνουν με το σχήμα και τη μορφολογία της πατούσας σου!
Σύμφωνα με τους ειδικούς κάποιες γυναίκες είναι φτιαγμένες για ψηλοτάκουνα ενώ άλλες δεν αντέχουν ούτε καν το μεσαίο τακούνι.
Το κλειδί είναι να βρεις ποιό είναι το ιδανικό μέγεθος τακουνιού για εσένα.

Δες πόσους πόντους αντέχουν τα πόδια σου...
Πόσους πόντους τακούνι αντέχουν τα πόδια σου;
Όλα έχουν να κάνουν με την ευκαμψία του αστραγάλου που υπαγορεύει πόσο ψηλά μπορεί να είναι τα τακούνια που φοράς χωρίς να νιώθεις πόνο. Αν ο αστράγαλός σου έχει μεγάλη ευλυγισία τότε φορά με άνεση τακούνια ενώ αν είναι πιο δύσκαμπτος με μικρή κλίση, τα φλατ παπούτσια είναι φτιαγμένα για εσένα.
Κι ενώ μπορεί να θεωρείς πως για όλες τις γυναίκες η φλατ επιλογή παπουτσιών είναι η σίγουρη κι άνετη λύση οι ειδικοί διαφωνούν. Υπάρχουν γυναίκες που δεν αντέχουν το εντελώς ίσιο παπούτσι κι ακόμη και στο καθημερινό υπόδημα χρειάζονται έστω 3 με 4 πόντους τακουνιού για να νιώθουν άνετα.
Όσο για το ύψος ή τα κιλά, φαίνεται πως δεν έχει μεγάλη σημασία. Υπάρχουν ψηλές γυναίκες που νιώθπυν άνετα με τακούνια και κοντούλες που δεν τ΄αντέχουν.
Πώς θα μετρήσεις το ιδανικό μέγεθος τακουνιού για εσένα; Κάνε το ΤΕΣΤ
Θα χρειαστείς:
Μια καρέκλα
Μεζούρα μέτρησης
Μολύβι
Κάποιον να βοηθήσει
Βγάλε τα παπούτσια σου, κάτσε κάτω και τοποθέτησε το πόδι σου τεντωμένο αλλά χαλαρό μπροστά. σαν να χαλαρώνεις. Αν το πέλμα σου κάθεται χωρίς να το σφίγγεις σε ορθή γωνία τότε έχεις λιγότερη κινητικότητα στον αστράγαλο και τα φλατ παπούτσια είναι ότι πρέπει για εσένα. Αν η κορυφή του πέλματος πέφτει προς τα εμρός, όσο μεγαλύτερη είναι η γωνία τόσο πιο ελαστικό αστράγαλο έχειε, κάτι που σημαίνει πως έχεις μεγαλύτερη άνεση με το τακούνι.
Εάν το πόδι σου κάθεται φυσικά σε ορθή γωνία με τεντωμένο το πόδι σας και δεν κουνιέμαι, τότε θα έχουν λιγότερη κινητικότητα στον αστράγαλο και θα είναι πιο άνετα σε επίπεδη παπούτσια από ό, τι σε ψηλά τακούνια.
Αν η κορυφή του ποδιού σας πέφτει προς τα εμπρός, σε μια straightish γραμμή μετά από το πόδι σας, είναι ένα φυσικό χρήστη φτέρνα.
Για να βρεις το βέλτιστο ύψις τακουνιού ζήτα από τον φίλο που σε βοηθάει να μετρήσει με τη μεζούρα όπως δείχνει το παρακάτω σχήμα. Η απόσταση από την αρχή του πέλματος όπου ξεκινά η κλήση της καμάρας μέχρι τη φτέρνα - όπως δείχνει στο σχήμα θα σου δώσει την απάντηση.

Μπορώ να φοράω 12ποντα όλη την ημέρα;
Ακόμη κι αν η ανατομία των ποδιών σου είναι τέτοια που σου επιτρέπουν να φοράς ψηλά τακούνια, αυτό δε σημαίνει πως μπορείς να κυκλοφορείς με 12ποντα, ύψος που βλάπτει τα πόδια κάθε γυναίκας, όσο μεγάλη ή μικρή κι αν είναι η καμάρα της. Όπως τονίζουν οι ειδικοί καμία καμάρα και αστράγαλος δεν μπορεί να υποστηρίξει τόσο ψηλά τακούνια.
 womenonly

Related Posts