Δίαιτα με ρύζι

Τα είδη ρυζιού Καστανό, Parboiled και Basmati είναι τα πιο κατάλληλα για διατροφή απώλειας ή διατήρησης βάρους, σύμφωνα με μεγάλη έρευνα.
Η μεγαλύτερη παγκοσμίως επιστημονική διαιτολογική έρευνα η οποία διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης, κατέδειξε το σημαντικό ρόλο που έχει ο συνδυασμός ‘Υψηλές Πρωτεΐνες / Χαμηλός Γλυκαιμικός Δείκτης’, για την απώλεια σωματικού βάρους και τη διατήρησή του στο σωστό για την υγεία επίπεδο.
Σύμφωνα με τους Δανούς επιστήμονες, μία διατροφή πλούσια σε πρωτεϊνες και με χαμηλά επίπεδα γλυκαιμικού δείκτη (GI index), οδηγεί σε ουσιαστική απώλεια βάρους μετά από 8 εβδομάδες, αλλά και σε διατήρηση αυτού του επιθυμητού βάρους.
Τα άπαχα κρέατα, τα γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών, και οι υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, είναι τα σημεία-κλειδιά για μία υγιεινή δίαιτα.
Ειδικότερα, για τους υδατάνθρακες χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, οι ερευνητές σημειώνουν πως η χώνεψή τους είναι πιο αργή, ενώ οδηγούν σε χαμηλότερα και σταθερότερα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, αλλά και σε αίσθημα κορεσμού που διαρκεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.  
Τα είδη ρυζιού: καστανό, parboiled και basmati ανταποκρίνονται στα πρότυπα των υδατανθράκων χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη και είναι κατάλληλα για διατροφή απώλειας ή/και διατήρησης βάρους.
Πασίγνωστο brand αυτών των ειδών είναι το Uncle Ben’s το οποίο και σπεύδει να ενημερώσει το κοινό για την έρευνα αυτή που έγινε από το Πανεπιστήμιο της Κοπενχάγης και δημοσιεύτηκε στη ‘New England Journal of Medicine’.
Ελένη Σενδόνα

Related Posts