Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Πώς η Google κατέληξε στο πολύχρωμο logo της 1998

Ίδρυση Μένλο Πάρκ, Καλιφόρνια
4 Σεπτεμβρίου, 1998
Ιδρυτής Λάρρυ Πέιτζ, Σεργκέι Μπριν
Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το λογότυπο της Google έχει γίνει τόσο αναγνωρίσιμο όσο της Nike και Coca Cola.
Η Ruth Kedar, η γραφίστρια που δημιούργησε το διάσημο λογότυπο, παρουσιάζει τις πρωτότυπες εκδόσεις που οδήγησαν στα άμεσα αναγνωρίσιμα χρώματα και το γραφικό χαρακτήρα “Catull”, τα οποία καθορίζουν το εμπορικό σήμα της Google...
- 1η προσπάθεια: Typeface: Adobe Garamond
- 2η προσπάθεια: Typeface: Catull
- 3η προσπάθεια: Typeface: ITC Leawood
- 4η προσπάθεια: Typeface: Catull
- 5η προσπάθεια: Typeface: Catull
- 6η προσπάθεια: Typeface: ITC Leawood
- 7η προσπάθεια: Typeface: Catull
- 8η προσπάθεια και τελική: Typeface: Catull
Η Kedar συνάντησε τους ιδρυτές της Google, Sergey Brin και Larry Page μέσω ενός κοινού φίλου στο Πανεπιστήμιο του Stanford, όπου ήταν βοηθός καθηγητή. Ο Page και ο Brin, οι οποίοι δυσκολεύονταν να βρουν ένα λογότυπο για την επερχόμενη μηχανή αναζήτησης τους, ζήτησαν από την Kedar να σχεδιάσει μερικά πρωτότυπα. «Δεν είχα καμία ιδέα τότε ότι η Google θα γινόταν τόσο διάσημη, όπως είναι σήμερα, ή ότι η επιτυχία της θα ήταν τέτοιου μεγέθους,» λέει η Kedar. 

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια