Τι προσβάλλει τους ανθρώπους με αναπηρία ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Οι μύθοι της καλοκαιρινής διατροφής

1 Τα καλοκαιρινά φρούτα παχαίνουν.
Μύθος
Τα φρούτα δεν περιέχουν λίπος και αποτελούνται κατά 80-90% από νερό.
Στοχεύστε στην κατανάλωση τουλάχιστον 5 μερίδων φρούτων και λαχανικών ημερησίως και θα νιώθετε υγιείς και χορτάτοι, χωρίς επιπλέον κιλά.

2 Τα θαλασσινά αυξάνουν τη χοληστερίνη...
Μύθος
Η χοληστερόλη στο αίμα επηρεάζεται από την κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών. (πχ παχύ κρέας, πλήρη γαλακτοκομικά κλπ).
Τα θαλασσινά περιέχουν χοληστερόλη, αλλά δεν περιέχουν κορεσμένα λιπαρά, επομένως επηρεάζουν λιγότερο τη χοληστερόλη στο αίμα.
3 Τα παγωτά 0% δεν παχαίνουν.
Μύθος
Έχουν λιγότερες θερμίδες από τα κανονικά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να τα καταναλώσετε σε απεριόριστη ποσότητα.
Καλό θα είναι να μην καταναλώνετε γλυκίσματα και παγωτά περισσότερο από 1 -2 φορές την εβδομάδα.

4 Τα αναψυκτικά δημιουργούν κυτταρίτιδα.
Μύθος
Δεν υπάρχει κάποια σοβαρή επιστημονική απόδειξη γι αυτό.
Η κυτταρίτιδα οφείλεται σε κακή κυκλοφορία του αίματος, συσσώρευση λίπους, μειωμένη ελαστικότητα των ινών του συνδετικού ιστού.
Όταν υπάρχει συστηματική άσκηση, καλή ενυδάτωση και μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, τότε ένα αναψυκτικό σίγουρα δεν θα βλάψει.

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια