Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Μάυρα Βαγιωνή - Στασινοπούλου

Η Μάυρα Βαγιωνή-Στασινοπούλου με τα μυρωδάτα καλλυντικά της, κατακτά όλο το κόσμο
Τεράστια κέικ που μοσχοβολούν σοκολάτα, βανίλια ή πορτοκάλι, μουστοκούλουρα, πανακότες, λεμονοπιτάκια, τρουφάκια κανέλας..
Όλα τόσο λαχταριστά που όταν επισκεφτείς για πρώτη φορά ένα κατάστημα της Fresh Line νιώθεις σαν τον Χάνσελ και την Γκρέτελ όταν είδαν μπροστά τους το γλυκόσπιτο της γριάς μάγισσας!
Παρά την κουζινική τους όψη, όμως, τα συγκεκριμένα ευωδιαστά καλούδια δεν τρώγονται! Τα γλυκά - σαπουνάκια της Fresh Line, όπως και τα εκατοντάδες άλλα χειροποίητα πρωτότυπα καλλυντικά της, που ξεπερνούν τον συνηθισμένο ορισμό "προϊόν" και γίνονται πρωτότυπες καλλιτεχνικές δημιουργίες, είναι προορισμένα να χαρίζουν ευεξία.

Και καθώς φαίνεται από την πορεία της εταιρίας που ίδρυσε πριν από 20 χρόνια η Μάυρα Βαγιωνή - Στασινοπούλου, ο στόχος του ευ ζην εξυπηρετείται στο ακέραιο. Γι αυτό άλλωστε η εταιρία συνεχώς μεγαλώνει και η χάρη της έφτασε πρόσφατα μέχρι την Κίνα.

Η ιστορία της Fresh Line ξεκινάει ουσιαστικά τον προηγούμενο αιώνα στην κουζίνα ενός ζακυνθινού σπιτιού. Εκεί αξιοποιούνται για πρώτη φορά εκλεκτά βότανα και σπάνια φυτά της ελληνικής γης με αρωματικές, αλλά και θεραπευτικές ιδιότητες σε συνταγές που έμελλε να παραδοθούν από γενιά σε γενιά.
Τα πάντα ξεκίνησαν από την προγιαγιά της Μάυρας Βαγιωνή - Στασινοπούλου, που εμπιστεύθηκε κάποιες μυστικές συνταγές ομορφιάς στην εγγονή της και αυτή στη συνέχεια στη δική της εγγονή.
Αυτή η τελευταία, απόλυτα πεπεισμένη για την αποτελεσματικότητα των συνταγών της γιαγιάς της, αποφασίζει να αξιοποιήσει της γνώση αυτή επιχειρηματικά και ιδρύει το 1992 τη Fresh Line.
Για τη Μάυρα Βαγιωνή - Στασινοπούλου, που "τρέχει" την εταιρία, η βοτανοθεραπεία και η αρωματοθεραπεία ήταν ένα χόμπι αρχικά, που στη συνέχια έγινε αφοσίωση και τρόπος ζωής.
Επί χρόνια μελετούσε τις θεραπευτικές ιδιότητες των καρπών, βοτάνων, φρούτων και άλλων υλικών της φύσης. Μέσα από τη βιβλιογραφία ανακάλυψε τις ρίζες των συνταγών της βοτανοθεραπείας. Όλες προέρχονται από την αρχαία Ελλάδα.

Μάλιστα, αυτές οι "συνταγές" πέραν της χώρας μας, κάνουν εδώ και κάμποσα χρόνια και διεθνή καριέρα, με τελευταίο σταθμό το World Trade Center, στο Χονγκ Κονγκ, όπου η εταιρία εγκαινίασε στα τέλη του 2012 νέο κατάστημα.
Πρόκειται για στρατηγικής σημασίας συμφωνία, που σηματοδοτεί την έναρξη των δραστηριοτήτων της εταιρίας στην Ασία. Ήδη στο πλαίσιο της αρχικής συμφωνίας προβλέπεται η ανάπτυξη άλλων πέντε καταστημάτων μέσα στο φετινό α΄εξάμηνο. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, οι πωλήσεις της εταιρίας στη νέα αυτή αγορά θα ανέλθουν σε 2.000.000 ευρώ το 2013, που θεωρείται φιλόδοξος στόχος.

Το Χονγκ Κονγκ επελέγη ως ο σημαντικότερος σταθμός για είσοδο στις αγορές της Ασίας, δεδομένων των ρυθμών ανάπτυξης, ιδιαίτερα στους τομείς καλλυντικών και προσωπικής φροντίδας. Η αγοραστική δύναμη του Χονγκ Κονγκ στα φυτικά καλλυντικά είναι περίπου 140% μεγαλύτερη από την Ελλάδα. Ταυτόχρονα ήδη γίνονται συζητήσεις για επέκταση και στο εσωτερική της κινεζικής αγοράς, με άνοιγμα καταστήματος τα Χριστούγεννα του 2013.
190 σημεία πώλησης.
Το πρώτο κατάστημα ανοίγει στην Αθήνα, στην περιοχή του Χαλανδρίου, το 1993. Το 2004, έπειτα από μια ουσιαστική προετοιμασία πολλών ετών και αναβάθμιση όλων των συστημάτων και διαδικασιών της, η εταιρία κάνει το πρώτο της βήμα στο εξωτερικό. Το πιλοτικό κατάστημα στο Τσέλσι του Λονδίνου θα σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για τη Fresh Line.

Σήμερα το δίκτυο της Fresh Line αριθμοί 190 σημεία πώλησης σε μια σειρά από χώρες, όπως η Ουκρανία και η Γαλλία, όπου εισήλθε την τελευταία διετία, αλλά και οι Κύπρος, Γερμανία, Γαλλία, Τουρκία, Ρωσία, Καζακστάν, Αρμενία και Αλβανία.

Η συνεργασία στη Ρωσία - που διαθέτει πλέον ένα ιδιαίτερα ακμαίο καταναλωτικό κοινό και αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες αγορές για τις εταιρίες του δυτικού κόσμου - ξεκίνησε το 2004 και αυτή τη στιγμή το σήμα μετρά 76 σημεία πώλησης σε 37 πόλεις.
Σε ότι αφορά την Ελλάδα, η εταιρία έχει αναπροσαρμόσει τη στρατηγικήτης στα δεδομένα της κρίσης, αναδιοργανώνοντας το δίκτυό της που αποτελείται από 40 σημεία πώλησης.

Το εργοστάσιο στο Μαρκόπουλο.
Για την κάλυψη των αναγκών του δικτύου, η εταιρία λειτουργεί παραγωγική μονάδα στο Μαρκόπουλο, η οποία δημιουργήθηκε το 2008, αποτελώντας μία επένδυση 2.000.000 ευρώ. Σήμερα η συγκεκριμένη μονάδα παρασκευάζει ετησίως 2.000.000 τεμάχια καλλυντικών.
Τα προϊόντα της είναι φτιαγμένα σε πρωτότυπες φόρμες από φρέσκα, οργανικά και ασφαλή υλικά της ελληνικής φύσης, που καλύπτουν όλες τις ανάγκες περιποίησης τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άνδρες αλλά και τα παιδιά.

Η συνέχεια..
Το πάθος της ιδρύτριας κληρονομείται στις δύο κόρες της Ναταλί και Πάολα. Και οι τρεις μαζί, έχοντας στο στελεχικό τους δυναμικό άξιου και έμπειρους συνεργάτες, στοχεύουν να αποκτήσει η Fresh Line παγκόσμια ανάπτυξη, κατακτώντας πολύ γρήγορα ηγετική θέση στο κλάδο των φυσικών καλλυντικών.
xgounari@dimokratianews.gr

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια