Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

H Εξυπνη διαφημιστική καμπάνια της COLGATE

...ή πως επηρεάζεται ο ανθρώπινος εγκέφαλος όταν αυτοκατευθύνεται και "φτιάχνει" την "πραγματικότητα"...
Η Colgate έκανε μια έξυπνη διαφημιστική εκστρατεία για να προωθήσει ένα καινούριο προϊόν της (Οδοντικό νήμα).
Δείτε τις φωτογραφίες:
Δείτε τις τώρα πιο προσεκτικά!!
Στην πρώτη η κοπέλα έχει έξι δάκτυλα.
Στη δεύτερη το χέρι έρχεται από το πουθενά.
Στην τρίτη ο άντρας έχει μόνο ένα αφτί.
Η εκστρατεία πέτυχε το σκοπό της γιατί απέδειξε ότι υπολείμματα φαγητού στα δόντια τραβούν περισσότερη προσοχή από οτιδήποτε άλλο.

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια