Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΥΡΩΝ / The History of Cigars

Στις 12 Οκτωβρίου του 1492 στον κόλπο του Σαλβαδόρ στις Μπαχάμες ο Χριστόφορος Κολόμβος ανακάλυψε τον καπνό.
Αυτός και το πλήρωμά του είδαν τους ντόπιους να μαζεύουν τον καπνό και σύντομα συνειδητοποίησαν ότι θα γινόταν 'ενα πολύτιμο προϊόν.
Το όνομα και η προέλευσή του καπνού συζητούνται ακόμα.
Ο καπνός σαν λέξη χρησιμοποιήθηκε μεταξύ των pre-Columbian ντόπιων των δυτικών Ινδιών.
Ο Χριστόφορος Κολόμβος και το πλήρωμα του έφερε το χόμπι του καπνού καπνίζοντας στα σπίτια τους .
Εκείνοι που τον πήραν μαζί τους τον κάλεσαν καπνό η mayan sikar "σημασία" ρήματος "στο smoke" αργότερα έγινε το ισπανικό cigarro ουσιαστικού.
Ο μεγαλύτερος των νησιών Columbus θα απαιτούσε ότι για την Ισπανία ονόμασε Isla Juana στην τιμή του κυβερνήτη Catile.
Αργότερα θα ήταν γνωστός ως Fernandina. Ευγενέις Taino Ινδοί το κάλεσε Colba, το οπο ίο οι ισπανικές γλώσσες έστριψαν "στην Κούβα."
Είχαν επίσης ένα όνομα για τα περίεργα ξηρά φύλλα που έριχναν στην φωτιά προκειμένου να εισπνέουν τον καπνό - cohiba ή το cojoba ...
Pinar del Ρίο - οι Klingenberg στη Γερμανία ήταν οι πρώτοι για να διαδώσουν τις εικόνες της Κούβας για να προωθήσουν τις διεθνείς πωλήσεις των Κουβανών πούρων.
Ένα σύντομο χρονογράφημα Κουβανών που επιλέγουν προσεκτικά τα φύλλα καπνών στο pi –AR del Ρίο, το όνομα του εμπορικού σήματος πούρων, σίγουροι καπνιστές αγόραζαν ένα ποιοτικό κουβανέζικο πούρο. (Ευγένεια της συλλογής βανθε- Westfall) στην πλήρη αύξηση οι εγκαταστάσεις καπνών στέκονται τόσο ψηλές όσο ένα άτομο.
Ένας επιστήμονας ,ο Karl Von Line, μέτρησε 40.320 σπόρους σε έναν λοβό, που σημαίνει ένα ενιαίο φυτό είχε τη δυνατότητα να παραγάγει εκατομμύριο σπόρους. Τα πειράματα πραγματοποιήθηκαν για να δουν εάν ο καπνός να αυξηθεί στο σπίτι, με αυτόν τον τρόπο κερδίζοντας δαπάνες της μεταφοράς από τις δυτικές Ινδίες. Τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά το ευκολότερο ήτα&nu ; να αγοραστεί ο καπνός όπου αυξήθηκε φυσικά.
Μεταξύ μη-Ιβηρίων που ανέπτυξαν μια προτίμηση για τον καπνό ήταν οι Άγγλοι, οι οποίοι έπρεπε να καταβάλουν μια φανταχτερή τιμή για να τους εισαγάγουν από την Ισπανία. Τελικά, το κόστος του "Ισπανού" οδήγησε τους Άγγλους σε μια προσπάθεια να παραχθεί ένας αποδεκτός αγγλικός καπνός που αυξήθηκε στη νέα αναπτυγμένος αποικία της Βιρτζίνια.
Όχι καθένας είχε κάτι καλό να πει για τον καπνό. Ο βασιλιάς james I είπε ότι ο καπνίζοντας καπνός ήταν "μια συνήθεια σιχαμερή στον εγκέφαλο, επικίνδυνο στους πνεύμονες, και στο μαύρο δυσώδη καπνό επ' αυτού, ο πλησιέστερα μοιάζοντας με το φρικτό στύγιο καπνό στο κοίλωμα που είναι απύθμενο." Εντούτοις, τι αποδείχθηκε πιό πολύ "λοιμώδησ" στο κράτος παρά τις προσπάθειες βασιλιάδων JamesΥ στην απαγόρευση ήταν μια άμεση αύξηση στο λαθραίο πέρασμα καπνών και η εφεύρεση των έξυπνων τρόπων να παρακαμφτεί ο νόμος.

Σε λίγο, οι αγρότες στο Κοννέκτικατ, που αύξαναν τον καπνό δεδομένου ότι βρήκαν εγγενείς Αμερικανούς παράγοντας την τα πιό πρώτα έτη της αποικίας, προσπαθούσαν να αυξηθούν την κουβανική ποικιλία από το σπόρο για την κατασκευή στα πούρα στα εργοστάσια στο Χάρτφορντ. Δυστυχώς, δεν ήταν ποτέ τόσο κοντά ή τόσο καλό όσο το κουβανέζικο .
Η κύρια πηγή πούρων που καπνίστηκαν Πολιτεία στο δέκατο ένατο αιώνα ήταν οι δυτικές Ινδίες, ειδικά Κούβα. Το πούρο είχε λάβει πολλή δημοτικότητα στο πρώτο μισό του δέκατου ένατου αιώνα αλλά η περίοδος που περιλαμβάνει τον εμφύλιο πόλεμο θα μπορούσε εύκολα να είναι η χρυσή εποχή του πούρου στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μέχρι το έτος Victoria (1898) η ετήσια κατανάλωση πούρων στις ΗΠΑ είχε ξεπεράσει 4 δισεκατομμύρια.
Τόσο μεγάλη ήταν η απαίτηση για τον καπνό σε όλες τις μορφές της που στη ν εσωτερική παραγωγή του 1913 συμπλήρωσαν συνολικά 266.678 τόνους. Το 1920 ο αριθμός πούρων που πωλήθηκαν είχε φθάσει σε 7 δισεκατομμύρια. Ένας συγγραφέας είπε ότι "το βάρος του καπνού που καταναλώνεται στις ΗΠΑ σε ένα έτος είναι ίσο με το βάρος των ολόκληρων και συνδυασμένων πληθυσμών του Delaware, της Μέρυλαντ, της Βιρτζίνια, της δυτικής Βιρτζίνια, του Βορρά και της νότιας Καρολίνας, της Γεωργίας, της Φλώριδας, του Tennessee, της Αλαμπάμα, και της περιοχής της Κολούμπια."
Ο καθένας που επιθυμούσε να καπνίσει, θα μπορούσε να βρει ένα πούρο της ευχαρίστησης του σε μια λογική τιμή. Πούρο που καπνίζει τη συνεπή υποστήριξη μέχρι την πτώση των κουβανικών πούρων, όταν προέκυψε ο Fidel Castro στην Κούβα το 1959 και ανέτρεψε τη μισημένη κυβέρνηση του δικτάτορα Fulgencio Batista.
Ξαφνικά, ένα νησί ότι αφού η άφιξη Columbus κλήθηκε "το μαργαριτάρι των Αντιλλών" κοιτάχτηκε τώρα επάνω σ&epsi lon; κατάπληκτο και με το συναγερμό ενώ καταγγέλθηκε πικρά φοβησμένο "κόκκινο toehold στο δυτικό ημισφαίριο" και "μια κομμουνιστική απειλή ενενήντα μίλια από το Μαϊάμι".
Όταν ο John F. Kennedy εκλέχτηκε το 1960, προγραμματίζει να προσγειωθεί τους κουβανικούς εξόριστους στον κόλπο των χοίρων, που υποστηρίζεται συγκεκαλυμμένα από την κεντρική αντιπροσωπεία νοημοσύνης και τα στοιχεία των ΗΠΑ στρατιωτικών, πέρασαν στη διοίκησή του.
Οι αποβάσεις οδήγησαν στην καταστρεπτική ήττα την άνοιξη 1961, που θυμώθηκαν από τις προσπάθειες να διατεθεί ,Ο Castro ενίσχυσε τους δεσμούς του με τους Σοβιετικούς. Ενάμισης χρόνος αργότερα η συμμαχία προκάλεσε την κουβανική κρίση βλημάτων, που οδηγεί τον κόσμο στο χείλο του πυρηνικού πολέμου.
Η αμερικανική ανταπόδοση ενάντια σε Castro έλαβε τη μορφή ενός οικονομικού αποκλεισμού αλ&lambd a;ά, σύμφωνα με τον Τύπο JFKΥS ο γραμματέας Pierre Salinger, όχι πριν από Kennedy, βεβαιώθηκε ένα απόθεμα αγαπημένου Havana του. Αποκαλούμενο στο ωοειδές γραφείο ένα απόγευμα, Salinger ήταν διαταγή να ληφθεί χιλίων μικρό Upmans μέχρι το επόμενο πρωί. Επέστρεψε και εξέθεσε υπερήφανα την ολοκλήρωση της ανάθεσης.
Με ένα ικανοποιημένο χαμόγελο ο Kennedy άνοιξε το γραφείο του, πήρε έξω ένα μακρύ φύλλο του εγγράφου, και υπέγραψε , επιβάλλοντας συνεπώς τον αποκλεισμό σε όλες τις εισαγωγές των κουβανικών πούρων που θα παρέμεναν ουσιαστικά για δεκαετίες.
Ο αποκλεισμός στην εισαγωγή των πούρων της Αβάνας οδήγησε άμεσα σε μια έξοδο των κουβανικών κατασκευαστών πούρων και την αύξηση του ανταγωνισμού στην κατασκευή πούρων στη δομινικανή Δημοκρατία, την Ονδούρα και άλλες λατινοαμερικανικές χώρες.

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια