Γιατί οι πόντιοι αστυνομικοί γράφουν στα μπουφάν τους μπροστά και πίσω, "ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ"????
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Γιατί είδαν τους Άγγλους που γράφουν "POLICE"!