Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Φανέλες από ...χρυσάφι.

Ο πλανήτης περνάει οικονομική κρίση. Όμως στο χώρο του ποδοσφαίρου, και ειδικά στις μεγάλες ομάδες, μάλλον δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Οι συμφωνίες που υπογράφουν οι σύλλογοι αυξάνουν όλο και περισσότερα τα οικονομικά τους στοιχεία. Τρανό παράδειγμα η Μπάγερν Μονάχου, η κορυφαία ομάδα της Γερμανίας που μπορεί να μην ξοδεύει....
αλόγιστα χρήματα για μεταγραφές όπως η Ρεάλ Μαδρίτης, αλλά, αντίθετα, ενισχύει το θησαυροφυλάκιό της. Η ανανέωση της συνεργασίας της έως το 2013 με το γερμανικό κολοσσό, την εταιρία τηλεπικοινωνιών της χώρας της. Deutsche Telekom, θα της δώσει την ευκαιρία να βάλει στα ταμεία της για τα προσεχή 4 χρόνια, το ποσό των 100 εκατ. ευρώ (25 εκατ. ετησίως). Η ομάδα λοιπόν της Βαυαρίας που γνωρίζει καλύτερα από όλους τους αντιπάλους της το θέμα του μάρκετινγκ, πούλησε τη φανέλα της όσο πιο ακριβά γίνεται. Έγινε ο σύλλογος με τη "φανέλα-χρυσάφι" καθώς της δίνεται η ευκαιρία να ενισχύσει και το έμψυχο δυναμικό της και γιατί όχι, να ξαναφτάσει στο πιο ψηλό σκαλοπάτι της Ευρώπης.... Η φανέλα της είναι πλέον η πιο ακριβή παγκοσμίως..... Στη δεύτερη θέση η Λίβερπουρ, που με το νέο της συμβόλαιο με την Τράπεζα Στάνταρντ Ισάρτερεντ θα βάζει ετησίως στα ταμεία της 22,25 εκατ. ευρώ. Η έως πρότινος, επικεφαλής ,Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, που διαφημίζει την ασφαλιστική εταιρία Aon, έπεσε στην 3η θέση με 21 εκατ. ευρώ το χρόνο. Ενώ η ισπανική Ρεάλ Μαδρίτης, που διαθέτει στις τάξεις της την αφρόκρεμα του παγκοσμίου ποδοσφαίρου διαφημίζει ήδη την εταιρία στοιχήματος Bwin και εισπράττει 18 εκ. ευρώ ετησίως, η συμφωνία της είναι 4ετής. Λίγο πιο κάτω προς γενική έκπληξη βρίσκουμε δυο γερμανικές, την περυσινή πρωταθλήτρια Βόλφσνπουργκ με 17,6 εκατ. ευρώ ετησίως, που διαφημίζει την αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen, και τη Σάλκε, που έχει συμφωνία με τη ρωσική εταιρία πετρελαίου και συναφών ειδών, Gazprom H πρωτοπόρος της Πρέμιερ Λιγκ, Τσέλσι, ακολουθεί με 14 έκτε,ευρώ ετησίως διαφημίζοντας τη νοτιοκορεάτικη εταιρία ηλεκτρονικών ειδων Samsung. Η άλλη πρωταθλήτρια Ευρώπης, Μίλαν, είναι στην 8η θέση με 11 εκατ.ευρώ ετησίως, διαφημίζοντας και αυτή την ιντερνετική εταιρία στοιχήματος Bwin, ενώ η Γιουβέντους, που έχει τη New Holiand εισπράττει 10 εκατ. ευρώ το χρόνο. Οι ελληνικές ομάδες απέχουν πάρα πολύ ακόμα από την πρώτη 25άδα, καθώς η τελευταία της λίστας, Φρανκφούρτη, εισπράττει 5.5. εκατ. ευρώ ετησίως από τη Fraport... ET

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια