Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Εταιρείες απογοήτευσαν μετά την αλλαγή του λογοτύπου τους

Οι καιροί αλλάζουν, οι απόψεις εξελίσσονται και οι επιχειρήσεις πρέπει να προσαρμοστούν. 
Οι εταιρείες αλλάζουν τις πολιτικές τους ώστε να ταιριάζουν με τις εποχές, να διασφαλίζουν ότι οι αξίες τους ταιριάζουν με τις κοινωνίες και, γενικά, λαμβάνουν επαίνους για τις προσπάθειές τους να προσελκύσουν.
Ένα καλό παράδειγμα θα ήταν μια αλλαγή στο λογότυπο μιας εταιρείας - αυτά είναι συνήθως ευκολότερα στον επανασχεδιασμό από τις εσωτερικές λειτουργίες ή την πολιτική, έτσι πολλές επιχειρήσεις παρουσιάζουν τη νέα σύγχρονη προοπτική τους.
Είναι σαφές ότι οι εταιρείες στοχεύουν στη σύγχρονη αίσθηση, αλλά το τελικό αποτέλεσμα συχνά άφησε τους πελάτες απογοητευμένους....

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια