"Συναισθηματική" πείνα


Δεν πεινάτε, όμως έχετε άμεση ανάγκη για φαγητό, συγκεκριμένο φαγητό, για να καλύψετε κάποιο συναισθηματικό κενό.

"Μπορεί να βαριέστε, να νιώθετε μοναξιά, ντροπή ή θλίψη, και αυτό να σας προκαλεί να "πιέσετε τα συναισθήματά σας" τονίζει η κ.Ειρήνη Τζελέτη, συμβουλευτική ψυχολόγος - ψυχοθεραπεύτρια, Pg, Dipi, MSc.
Και προτείνει να την ξεπεράσετε βήμα - βήμα:
Μάθετε να αναγνωρίζετε τη συναισθηματική πείνα και τα αίτια που την προκαλούν.
Κατανοήσετε πώς το άγχος, η πλήξη, η μονοτονία και άλλα δυσάρεστα συναισθήματα σας προκαλούν την ψευδή αίσθηση της πείνας.
Φτιάξτε μια λίστα δραστηριοτήτων, με τις οποίες μπορείτε εναλλακτικά να ασχοληθείτε όταν σας καταβάλλει η έμμονη σκέψη του φαγητού.
Προσπαθήστε να τροποποιήσετε σταδιακά και όχι να εξαλείψετε απότομα τις "κακές" διατροφικές συνήθειες.

Related Posts