5 Συμβουλές για υγιεινή απόλαυση

1. Δέκα ανάλατα αμύγδαλα σκέτα ή με δύο ξερά φρούτα (δαμάσκηνα, βερίκοκα, σύκα) αποτελούν χορταστικό σνακ για το γραφείο.
Αν κάνετε δίαιτα αρκεστείτε σε 5-7 αμύγδαλα.
2. Προσθέστε αμύγδαλα ή καρύδια ή φουντούκια ή κουκουνάρια στις σαλάτες για να εμπλουτιστούν σε πρωτεΐνες και να γίνουν πλήρες γεύμα.
Επιπλέον θα γίνουν και πιο χορταστικές, ειδικά αν τις εμπλουτίσετε με κουκουνάρια, τα οποία παρέχουν πινολενικό οξύ, μια ουσία που καταστέλλει την ορμόνη της όρεξης γκρελίνη και προάγει τον κορεσμό.
3. Εμπλουτίστε τα δημητριακά πρωινού και το γιαούρτι με ανάλατα φιστίκια Αιγίνης, λιναρόσπορο, κολοκυθόσπορο, ηλιόσπορο, ωμά αμύγδαλα, κουκουνάρια και σταφίδες.
4. Προσθέστε ξηρούς καρπούς και στη μαγειρική. Τα φουντούκια και τα καρύδια ταιριάζουν πολύ στα κοκκινιστά κρέατα, ενώ τα αμύγδαλα μαζί με τα κουκουνάρια και τον κολοκυθόσπορο στα γεμιστά (λαδερά και με κιμά).
Μόνα τους τα αμύγδαλα "δένουν" εξαιρετικά και με τα ψητά ψάρια.
5. Ζυμώστε ψωμί με ξηρούς καρπούς και σπόρους για μια σπιτική και πολύ χορταστική εκδοχή του κλασικού πολύσπορου ψωμιού του φούρνου.
*  Προσοχή: Η κατανάλωση ξηρών καρπών δεν ενδείκνυται σε άτομα με σπαστική κολίτιδα (σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου).

Related Posts