Θέλετε έναν πραγματικά αναζωογονητικό ύπνο;

Εάν ανήκετε σε αυτούς που στριφογυρίζουν κάθε βράδυ στο κρεβάτι τους και παρακολουθούν Telemarketing στην τηλεόραση μήπως τους πάρει επιτέλους ο ύπνος σημειώστε τις πιο πρόσφατες οδηγίες των ειδικών για ένα τέλειο ύπνο:

Είναι ευκολότερο, μας λένε, να απολαμβάνει κανείς έναν πραγματικά αναζωογονητικό ύπνο αν τελειώνει την ημέρα του με ηρεμία.
 "Προσπαθήστε να αποφεύγετε τις κουραστικές δραστηριότητες, το άγχος, την απογοήτευση, αλλά και τον υπερβολικό ενθουσιασμό πριν πέσετε για ύπνο" τονίζει η Χάικε Χόφμαν από την γερμανική Ακαδημία Πρόληψης και Διαχείρισης Θεμάτων Υγείας με έδρα την πόλη Ζααρμπρύκεν.
Η ίδια συνιστά να προσέχουμε την δίαιτά μας και να τρώμε μικρά και ελαφρά γεύματα πριν από τον ύπνο.
Επίσης καλό θα είναι να αποφεύγουμε τα οινοπνευματώδη και την καφεΐνη.
Το υπνοδωμάτιο παίζει σημαντικό ρόλο, υποστηρίζει η Γερμανίδα ψυχολόγος και τονίζει πως το κρεβάτι δεν πρέπει να τρώμε, να πίνουμε ή να καπνίζουμε.
"Απομακρύνετε από το χώρο οτιδήποτε σας προκαλεί άγχος", αναφέρει χαρακτηριστικά.
Επιπλέον, κανείς δεν πρέπει να πηγαίνει για ύπνο αν δεν είναι πραγματικά κουρασμένος, καταλήγει...

Related Posts