Χειμερινά σπορ με ασφάλεια

Αγαπάτε το χιόνι και σας παρακινεί για περισσότερη άσκηση κοντά στη φύση;
Σοφά κάνετε, αφού το κρύο δεν μπορεί να σημαίνει μόνο μεζέδες δίπλα στη φωτιά.
Η άθληση το χειμώνα, όμως, χρειάζεται περισσότερη προσοχή.
Πρώτα από όλα ντυθείτε ζεστά, όχι με ένα χοντρό ρούχο, αλλά με πολλά ελαφρύτερα.
Προτιμήστε τα μάλλινα και πολυεστερικά, που επιτρέπουν στην επιδερμίδα να αερίζεται, και όχι τα βαμβακερά ή ακρυλικά, που συγκρατούν υγρασία.
Μη ξεχάσετε φυσικά τις χοντρές μάλλινες κάλτσες (ή έστω δύο ζευγάρια ελαφρύτερες), τα γάντια και το σκούφο.
Πριν ξεκινήσετε, μην ανελίσσεται την προθέρμανση σε κλειστό χώρο με χαλαρό τρέξιμο επιτόπου και ασκήσεις διατάσεων (φορώντας λιγότερα ρούχα, βέβαια).
Μην πιείτε αλκοόλ. Αντίθετα, μην ξεχάσετε να πίνετε νερό ή κάποια ισοτονικό ρόφημα, ενώ μια μικρή σοκολάτα στην τσέπη μπορεί να φανεί χρήσιμη για την ενέργεια που χρειάζεστε.
Klife

Related Posts