Κολεξιόν με μαντίλες, μπούρκες και χιτζάμπ των D&G

Παρουσιάστηκε η νέα κολεξιόν του οίκου Dolce & Gabbana που απευθύνεται σε μουσουλμάνες και περιλαμβάνει μοδάτες μαντίλες, μπούργκες και χιτζάμπ, για τις πιστές στο Κοράνι γυναίκες που θέλουν να είναι και trendy.
Σε ζωρζέτα ή σατέν, με δαντελένιες λεπτομέρειες, τα χιτζάμπ του ιταλικού Οίκου διακοσμούνται από μαργαρίτες, λεμόνια ή κόκκινα τριαντάφυλλα, και αναμένεται να γίνουν ανάρπαστα από τις πλούσιες κυρίες της Μέσης Ανατολής.
Ο Stefano Gabbana ανακοίνωσε το λανσάρισμα των νέων ρούχων μέσω του λογαριασμού του στο Instagram χρησιμοποιώντας το hashtag #dgabaya.
Αυτή η συλλογή διατίθεται σε όλες τις μπουτίκ του μιλανέζικου οίκου μόδας στη Μέση Ανατολή όπως επίσης στο Παρίσι, το Μόναχο, το Λονδίνο και το Μιλάνο, διευκρινίζεται σε ένα δελτίο τύπου.
Με τίτλο "Αμπάγια" η συλλογή παρουσιάζεται ως μια «ονειροπόληση που μας ταξιδεύει στους αμμόλοφους και τους ουρανούς της Μέσης Ανατολής: μια ιστορία μαγείας γύρω από την χάρη και την ομορφιά των υπέροχων γυναικών της Αραβίας» όπως υπογραμμίζεται.Η αμπάγια, η μαύρη ρόμπα από ελαφριά υφάσματα που καταλήγει στους αστραγάλους, όπως το απαιτεί η μουσουλμανική παράδοση, έχει τις αποχρώσεις του «μπεζ της άμμου της αραβικής ερήμου» και φθάνει έως το κλασσικό μαύρο.
Αυτή η συλλογή αποτελείται από λίγα κομμάτια και δεν είναι η πρώτη φορά που οι Ντομένικο Ντόλτσε και Στέφανο Γκαμπάνα αφιερώνουν μια συλλογή σε μια «συγκεκριμένη αγορά: το έχουν κάνει ήδη κατά το παρελθόν στις αγορές της Κίνας, της Βραζιλίας, της Ιαπωνίας και του Μεξικού» τονίζει ο οίκος.
Δαντέλες και κεντήματα, σατέν και κρεπ υφάσματα, προσδίδουν μια πιο αισθησιακή νότα στις δημιουργίες χωρίς ωστόσο να προσφεύγουν στη διαφάνεια ή να εκχυδαΐζουν το ρούχο.
Χιντζάμπ (η μαντήλα που καλύπτει το κεφάλι έως τους ώμους), γυαλιά ηλίου και τσάντες ολοκληρώνουν τη συλλογή.
Τα τελευταία χρόνια, μάρκες όπως η DKNY, ο Oscar de la Renta, ο Tommy Hilfiger, η Mango έχουν προσθέσει στις συλλογές τους ρούχα που «ταιριάζουν» στη μουσουλμανική πίστη.
Παγκοσμίως, οι Μουσουλμάνοι ξοδεύουν περί τα 266 δισ. δολάρια για ρούχα (στοιχεία του 2013) περισσότερα από όσα ξοδεύονται μαζί σε Ιταλία και Ιαπωνία. Έως το 2019, το ποσό αναμένεται να φτάνει τα 484 δισ. δολάρια.
Ο Οίκος D&G έχει ήδη 13 καταστήματα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και δεκάδες σημεία πώλησης στο Μπαχρέιν, το Κουβέιτ, το Κατάρ και την Σαουδική Αραβία.

Related Posts