Θερμίδες των εορτών

Την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς οι περισσότεροι άνθρωποι παίρνουν 1,5 με 2 κιλά. Επικρατεί η νοοτροπία "Χριστούγεννα είναι ας φάμε λιγάκι παραπάνω".
Η ποικιλία φαγητών, τα νόστιμα γλυκά και το αλκοόλ των ημερών αυτών, έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους μας αλλά και την επιβάρυνση της υγείας μας.
Παρόλα αυτά μπορούμε να αποφύγουμε κάποιες θερμίδες.
Σίγουρα αυτές τις γιορτινές μέρες θα φάμε λιγάκι περισσότερο και θα καταναλώσουμε αλκοόλ.
Καλό θα ήταν αντί να φάμε τέσσερα μελομακάρονα ή κουραμπιέδες ή βασιλόπιτα, να ελαττώσουμε τα γλυκά μας σε δύο τη μέρα.
Επίσης μπορούμε να επιλέξουμε τα σπιτικά γλυκά γιατί έχουν λιγότερες θερμίδες από τα αγοραστά. Είναι καλό να αποφύγουμε τα πολλά βούτυρα στις συνταγές μας και να προτιμήσουμε το αγνό ελαιόλαδο.
Μπορούμε να βάλουμε στα γλυκά μας λιγότερη ποσότητα ζάχαρης ή να χρησιμοποιήσουμε προϊόντα με χαμηλά λιπαρά.
Στα φαγητά μας και πάλι μπορούμε να μειώσουμε τις θερμίδες.
Αντί για βούτυρο να  βάλουμε ελαιόλαδο.
Επίσης να επιλέξουμε το λευκό κρέας: Κοτόπουλο ή γαλοπούλα και όχι κόκκινο κρέας.
Η κατανάλωση πολλών σαλατών και υγρών βοηθούν στο κάψιμο των επιπλέον θερμίδων.
Μπορούμε να φάμε πολύ σαλάτα και να φάμε λιγότερο φαγητό.
Καλό θα ήταν να φάμε λιγότερη ποσότητα φαγητού και να επικεντρωθούμε στην ποιότητά του.
Όσον αφορά στο αλκοόλ, είναι λογικό να πιούμε λιγάκι παραπάνω.
Επιλέξτε το κόκκινο κρασί, το οποίο είναι χαμηλό σε θερμίδες και έχει αντιοξειδωτική δράση, που κάνει καλό και στην υγεία.
ΆΠΟΨΗ του νότου

Related Posts