Πείτε αντίο στα κιλά του καλοκαιριού

Το καλοκαίρι βγαίνουμε από το πρόγραμμα μας, αλλάζουμε τις συνήθειες μας και το απολαμβάνουμε, ενώ την ίδια στιγμή δικαιούμαστε κάποιες παρασπονδίες.
Τώρα όμως, που σιγά σιγά επιστρέφουμε στην καθημερινότητα μας, σας δίνουμε κάποιες συμβουλές για να χάσετε όσο πιο εύκολα γίνεται τα περιττά κιλά του καλοκαιριού:

Εντάξετε στην καθημερινότητα σας το περπάτημα.
Αρκετά κλισέ αλλά αποδοτικό.
Όσο μπορείτε αποφύγετε τις μετακινήσεις με το αυτοκίνητο τουλάχιστον στους κοντινούς σας προορισμούς όπως για παράδειγμα το σουπερ μάρκετ ή το περίπτερο της γειτονιάς.

Ξεκινήστε γυμναστήριο.
Είναι μια συνήθεια την οποία θα κάνετε απλά και μόνο για τον εαυτό σας με όσο το δυνατόν μεγαλύτερα αποτελέσματα.

Ξεκινήστε υγιεινή διατροφή.
Ξεχάστε τα πατατάκια και τους ξηρούς καρπούς, τα καλοκαιρινά ποτά, τους χυμούς και τα παγωτά.

Πίνετε αρκετό νερό αλλά και πράσινο τσάι με λεμόνι.

Ξεκινήστε να παίρνετε πολυβιταμίνες σε συμπλήρωμα διατροφής.

Το βράδυ, τρεις ώρες πριν ξαπλώσετε αποφύγετε το φαγητό.

Προτιμήστε αντί για άσπρο το καφέ ρύζι, καφέ μακαρόνια και τρώτε περισσότο άσπρο κρέας και ψάρι.
PERSONAL TRAINER ΛΟΥΚΑ ΚΟΠΕΚ
.

Related Posts