Τα τρόφιμα που αυξάνουν το στρες

Υπάρχουν τρόφιμα που μας βοηθούν να καταπολεμήσουμε το στρες αλλά επίσης και τρόφιμα που μπορούν να μας αυξήσουν το στρες.
Όπως δείχνουν αρκετές έρευνες, ειδικά όταν αγχωνόμαστε καταλήγουμε να τρώμε τις πιο ακατάλληλες τροφές, εκείνες δηλαδή που αυξάνουν την ορμόνη του στρες, την κορτιζόλη.
Οι τροφές που πρέπει να αποφεύγουμε είναι:
-Τα energy drinks
Αυτά τα ροφήματα μπορεί να περιλαμβάνουν τόση καφεΐνη όση τρία φλιτζάνια καφέ.
Η καφεΐνη μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στον ύπνο, προκαλώντας μέχρι και αϋπνία και άρα αυξάνοντας το στρες.

-Πικάντικες τροφές
Εκείνοι που αντιμετωπίζουν προβλήματα στην πέψη εξαιτίας του στρες είναι καλύτερο να αποφεύγουν τις πικάντικες τροφές οι οποίες επιδεινώνουν την κατάσταση.

-Γλυκά
Οι αγχωμένοι συνήθως καταφεύγουν στα γλυκά.
Ωστόσο, η ζάχαρη αυξάνει τα επίπεδα της κορτιζόλης στο αίμα, κι έτσι τα αποτελέσματα είναι ακριβώς τα αντίθετα από τα επιθυμητά.

-Αλκοόλ
Αν νομίζετε ότι ένα ποτήρι κρασί σας χαλαρώνει, κάνετε λάθος.
Το αλκοόλ αυξάνει την κορτιζόλη, σύμφωνα με αρκετές έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί σε όλο τον κόσμο.

-Επεξεργασμένες τροφές
Οι τροφές που περιέχουν λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι σε υψηλές συγκεντρώσεις επιδρούν αρνητικά στον ανθρώπινο οργανισμό, αυξάνοντας τα επίπεδα του στρες, σύμφωνα με τους ειδικούς.

-Τηγανιτές πατάτες
Πλούσιες σε υδατάνθρακες και λιπαρά, οι τηγανιτές πατάτες απαλλάσσουν μόνο προσωρινά από το άγχος...


Related Posts