Κράμπες, ένα μικρό πρόβλημα με αρκετό πόνο

Οι μυϊκές κράμπες είναι επίμονοι, επώδυνοι, σπασμοί των μυών που συμβαίνουν ξαφνικά και απροειδοποίητα. Προκαλείται έντονος πόνος και η κράμπα δεν επιτρέπει στους μυς που έχουν προσβληθεί να λειτουργήσουν κανονικά.
Παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια ή στο τέλος μιας έντονης και επίπονης ....

σωματικής δραστηριότητας.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να εμφανιστεί και σε περίπτωση ακινησίας.

Παρουσιάζεται ως μια κατάσταση, που δεν εγκυμονεί κίνδυνο, χρειάζεται όμως ιδιαίτερη φροντίδα και κατάλληλες ασκήσεις για να ανακουφιστεί ο μυς που στην περίπτωση αυτή υποφέρει. Με την κράμπα παρουσιάζεται έντονος πόνος συνήθως σε κάτω μέλη.
Δημιουργείται σκληρή μάζα στους μυς και παθαίνουν κράμπα, η οποία φεύγει μόλις υποχωρήσει και η κράμπα.
Οι κράμπες προκαλούνται από την αφυδάτωση του οργανισμού, συνέπεια έντονης εφίδρωσης και απώλειας υγρών, όπως και διαταραχής των ηλεκτρολυτών (κάλιο, νάτριο, μαγνήσιο, ασβέστιο). Εμφανίζονται κατά τη διάρκεια ή μετά από σωματική άσκηση. Όταν ένα άτομο δεν έχει γυμναστεί και ξαφνικά αρχίζει έντονη γυμναστική.
Επίσης κράμπες προκαλούνται στο υπερβολικό κρύο, παθαίνουμε κράμπες για παράδειγμα κατά τη διάρκεια της κολύμβησης σε κρύα νερά. Επίσης κάνοντας απότομες κινήσεις. Η υπερκατανάλωση ή η έλλειψη κάποιων βασικών τροφών και η στένωση των αρτηριών, όπως αυτή που συμβαίνει κατά την αρτηριοσκλήρυνση θα μπορούσε επίσης να προκαλέσει κράμπες.
Παρουσιάζονται και στα άτομα με χαμηλό αιματοκρίτη. Προκαλούνται επίσης από την κακή κυκλοφορία με στενά ρούχα.
Η απώλεια καλίου και ασβεστίου προκαλούν επίσης κράμπες. Το κάλιο είναι απαραίτητο για τη νευρική και μυϊκή λειτουργία, όπως επίσης και η απώλεια ασβεστίου που εμφανίζεται από τις γρήγορες αναπνοές.

Για να αποφεύγουμε τις κράμπες πρέπει να κάνουμε προθέρμανση πριν την γυμναστική, να αποφεύγουμε την αφυδάτωση, να περιέχει η διατροφή μας μέταλλα, σίδηρο και ασβέστιο, φρούτα, λαχανικά, όσπρια, κόκκινο κρέας, γαλακτοκομικά προϊόντα.
Να αποφεύγουμε επίσης την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών και όσων περιλαμβάνουν καφεΐνη, καθώς και τα δύο αφυδατώνουν τον οργανισμό.
Να αποφεύγουμε την ακινησία, αλλά και την υπερβολική κούραση.

Οι κράμπες εμφανίζονται κατά τη διάρκεια του ύπνου. Πριν κοιμηθείτε, φάτε κάτι αλμυρό ή μια μπανάνα και πιείτε ένα ποτήρι νερό.
Αν εμφανίζονται συχνά οι κράμπες, μην ξεχνάτε να πιείτε κάθε πρωί που ξυπνάτε ένα χυμό από φρέσκα καρότα. Τα καρότα περιέχουν Α και Β καροτένια και μεγάλες ποσότητες μεταλλικών αλάτων.
Εάν οι κράμπες γίνουν πολύ συχνό φαινόμενο χωρίς κάποιο ιδιαίτερο προφανή λόγο τότε καλύτερα να επισκεφθείτε τον γιατρό σας.

Όταν σας πιάσει δυνατός πόνος που δεν υποχωρεί, κάντε μασάζ στον πιασμένο μυ, τεντώστε τον και πιέστε δυνατά το σημείο που πονάει.
Αν η κράμπα συμβεί στην γάμπα, τότε τεντώστε τον μυ τραβώντας την πατούσα από τα δάχτυλα προς τα πάνω.
Αν συμβεί στο χέρι τότε ζητήστε από κάποιον να τεντώσει τον αγκώνα σας.
Η τοποθέτηση πάγου βοηθά στη χαλάρωση των μυών υπό ένταση.
Αργότερα, μια ζεστή πετσέτα ή ένα ζεστό μπάνιο μπορεί να σας ανακουφίσουν από τον πόνο.
Πιείτε αρκετά υγρά. Φάτε κάτι αλμυρό. Συνεχίστε το μασάζ. Περπατήστε λίγο, αφού έχει περάσει ο πόνος. Αν νιώθετε τον μυ σκληρό και τεντωμένο, τοποθετήστε βρεγμένη από φασκόμηλο κομπρέσα πάνω στην πάσχουσα περιοχή του.
Το σύμπαν

Related Posts