Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

House of The Dragon

Η πρεμιέρα του «House of the Dragon» έβαλε φωτιά στην τηλεθέαση του ΗΒΟ
Τελικά η φλόγα του Γουέστερος, καλά κρατεί! Το πρώτο επεισόδιο του spin-off του «Game of Thrones» συγκέντρωσε ως ντεμπούτο τους περισσότερους θεατές στην ιστορία του συνδρομητικού καναλιού.
Οι δράκοι και οι θεατές, επέστρεψαν για τα καλά.
Το νέο τηλεοπτικό «Παιχνίδι» του ΗΒΟ που διαδραματίζεται 200 χρόνια πριν τα γεγονότα του «Θρόνου» και φέρνει στο προσκήνιο τις πολιτικές ίντριγκες και τα φιλόδοξα πάθη του Οίκου των Ταργκάριεν, συγκέντρωσε στην πρεμιέρα του το ενδιαφέρον 9,99 εκατομμυρίων θεατών (πείτε το και 10!) στο ΗΒΟ και στην πλατφόρμα του ΗΒΟ Max.

Παρότι αρκετοί έκαναν λόγο για επιφυλακτικότητα του κοινού μετά την απογοήτευση της τελευταίας σεζόν GoT, τελικά ο «Οίκος» επιβεβαίωσε την επένδυση του καναλιού. Διόλου τυχαία, το IMDb είχε χαρακτηρίσει πριν αρκετούς μήνες την σειρά ως την πλέον αναμενόμενη της φετινής σεζόν, παρά την παρουσία των «Lord of The Rings», «The Sandman», «The Last of Us» και «Obi-Wan Kenobi».
«Ήταν υπέροχο που είδαμε εκατομμύρια θαυμαστές του "Game of Thrones" να επιστρέφουν μαζί μας στο Γουέστερος χθες βράδυ», δήλωσε ο Κέισι Μπλόις, επικεφαλής περιεχομένου του HBO και του HBO Max. «Το "House of the Dragon" περιλαμβάνει ένα απίστευτα ταλαντούχο καστ και ένα συνεργείο που έβαλε την καρδιά και την ψυχή του στην παραγωγή. Είμαστε εκστασιασμένοι με την θετική ανταπόκριση των θεατών, ανυπομονούμε να μοιραστούμε με το κοινό όλα όσα επιφυλάσσουν ο Τζορτζ, ο Ράιαν και ο Μιγκέλ μέσα στη σεζόν».

Για την ιστορία, αξίζει να αναφέρουμε πως το πρώτο επεισόδιο «Game of Thrones» είχε σημειώσει τηλεθέαση 4,2 εκατομμυρίων, νούμερο βέβαια που δεν είναι συγκρίσιμο από την στιγμή που το streaming /τηλεοπτικό περιβάλλον είναι πλέον πολύ διαφορετικό και η σειρά τότε δεν είχε το ίδιο hype και την στήριξη του marketing.

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια