Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

ΕΛΤΑ: Κλείνουν 80 περιφερειακά καταστήματα

Ειδικότερα, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του κ. Μελαχροινού, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης των Ελληνικών Ταχυδρομείων, 80 περιφερειακά καταστήματα θα αντικατασταθούν με πρακτορεία, τα οποία θα παρέχουν τις ίδιες υπηρεσίες, ενώ οι υπάλληλοι τους θα μετακινηθούν σε μεγαλύτερα προκειμένου να....

ενισχύσουν εκεί το έργο και τις υπηρεσίες.
«Δεν πρόκειται να απολυθεί κανένας υπάλληλος. Απολύσεις ούτε υπήρξαν, ούτε υπάρχουν, ούτε σχεδιάζονται» δήλωσε κατηγορηματικά σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ Κωστής Μελαχροινός, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Tύπου.
Εν συνεχεία, το πρόγραμμα αυτό θα τεθεί και στα αστικά κέντρα με στόχο την εξοικονόμηση του κόστους αλλά και τη διεύρυνση του ωραρίου των καταστημάτων, το οποίο θα είναι μίνιμουμ 12 ώρες.
Κλείνουν το ένα μετά το άλλο καταστήματα της δημόσιας υπηρεσίας ΕΛΤΑ.
Υπολογίζεται ότι την τελευταία διετία περί τα 80 καταστήματα της ΕΛΤΑ έχουν βάλει λουκέτο, απόρροια της δραματικής πτώσης του επιστολικού ταχυδρομείου, αλλά και της μείωσης της αποστολής δεμάτων και ομαδικών επιστολών.
Ενδεικτικό είναι ότι ο κύκλος εργασιών των ΕΛΤΑ έχει μειωθεί 40% από το 2009! Το 2012, σε επίπεδο μητρικής εταιρείας, έκλεισε με έσοδα 410 εκατ., έναντι 463 εκατ. το 2011.
Που οφείλεται η μεγάλη πτώση του 2012;
Στην απόφαση του Δημοσίου να αποστείλει ηλεκτρονικά τα ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας και τις φορολογικές δηλώσεις, κάτι το οποίο στέρησε από τα ΕΛΤΑ σημαντικά έσοδα.
Τα ΕΛΤΑ έκλεισαν το 2012 με προ φόρων κέρδη κοντά στα 2 – 3 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, σε επίπεδο οικονομικού αποτελέσματος, μετά από φόρους, αποδεικνύονται ότι είναι ζημιογόνα!
Σαν να μην έφτανε αυτό, τα ΕΛΤΑ καλούνται να ανταπεξέλθουν στην πλήρη απελευθέρωση της εγχώριας ταχυδρομικής αγοράς, η οποία συντελέστηκε από τις αρχές του έτους.
Τα ΕΛΤΑ αναμένεται να δουν το πελατολόγιό τους να συρρικνώνεται, καθώς πλέον οι δημόσιοι οργανισμοί, των οποίων το έργο διακίνησης της αλληλογραφίας εκτελούν σήμερα, θα διενεργούν μειοδοτικούς διαγωνισμούς, μέσω των οποίων θα προκύπτει η ανάδοχος ταχυδρομική εταιρεία. Μέσα σε αυτούς τους διαγωνισμούς συγκαταλέγεται και ο διαγωνισμός των υπουργείων του κράτους, ύψους περί τα 40 εκατ. ετησίως.
Οι κυριότεροι πελάτες των ΕΛΤΑ, με ποσοστό 42% είναι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών (τράπεζες, ΔΕΚΟ, τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι κ.ά.), ο δημόσιος τομέας με 30%, οι πελάτες λιανικής με 21% και το εμπόριο με τη βιομηχανία με 5% και 2%, αντίστοιχα.
.

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια