Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Οι ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΙΝΕΣ της Ιαπωνίας

Οι γυναίκες που σερβίρουν ποτά στις ανδρικές λέσχες της Ιαπωνίας ήταν κάποτε κοινωνικά αποκλεισμένες επειδή αυτό που έκαναν θεωρούνταν άσεμνο.
Πληρώνονται για να εξυπηρετήσουν τρυφερά τους άνδρες πελάτες.
Πλέον, όμως, η δουλειά της οικοδέσποινας είναι....

μία από τις πιο περιζήτητες και καλοπληρωμένες δουλειές που μπορεί να έχει μια γυναίκα στην Ιαπωνία.
Με τη χώρα να βρίσκεται σε βαθιά ύφεση, όλο και περισσότερες γυναίκες επιθυμούν να εργαστούν ως οικοδέσποινες και αυτές που το κάνουν ήδη έχουν αρχίσει να αποκτούν κύρος και αναγνώριση. Ακόμα και πριν από την οικονομική κρίση, σχεδόν το 70% των γυναικών μεταξύ 20 και 24 εργάζονται χωρίς προνόμια και ασφάλιση, σύμφωνα με επίσημη έρευνα της κυβέρνησης.
Για αυτό το λόγο, ένας αυξανόμενος αριθμός γυναικών στην Ιαπωνία πιστεύουν πως το να εργαστούν ως οικοδέσποινες, που μπορούν να βγάλουν έως 300.000 δολάρια το χρόνο, είναι μια λογική και οικονομικά ασφαλής επιλογή καριέρας.
Ακόμα και εκείνες που εργάζονται εποχικά ή οι λιγότερο δημοφιλείς οικοδέσποινες βγάζουν τουλάχιστον 20 δολάρια την ώρα, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια από ό,τι θα έβγαζαν σε μια μόνιμη δουλειά γραφείου.
Σε μια έρευνα που έγινε σε 1.154 μαθήτριες Λυκείου, από το Ινστιτούτο Πολιτιστικών Σπουδών του Τόκιο, η δουλειά της οικοδέσποινας ήταν νούμερο 12 στα 40 πιο δημοφιλή επαγγέλματα, ξεπερνώντας τη θέση του δημοσίου υπαλλήλου (18) και της νοσοκόμας.
Πολλά από τα καμπαρέ, ή αλλιώς κιαμπάκουρα, όπως ονομάζονται, είναι πολυτελείς εγκαταστάσεις από σκούρο ξύλο με μεγάλα αναπαυτικά μαξιλάρια.
Σε αυτά καλοντυμένοι σερβιτόροι και οικοδέσποινες με νυχτερινά φορέματα εξυπηρετούν τους θαμώνες που χαλαρώνουν πίνοντας ακριβό κρασί. 
Η δουλειά αυτή δεν έχει σχέση με την πορνεία, αν και θρησκευτικές και γυναικείες οργανώσεις ισχυρίζονται ότι το επάγγελμα αυτό μπορεί να ωθήσει πολλές κοπέλες στην πορνεία. 
Οι οικοδέσποινες λένε πως αυτό συμβαίνει σπάνια και πως η μεγαλύτερη απειλή του επαγγέλματος είναι η εξάντληση από τα συνεχόμενα ξενύχτια και το ποτό. 
Οι νεαρές γυναίκες ωστόσο γοητεύονται από ιστορίες όπως αυτή της Ερι Μομόκα, μιας μητέρας που μεγάλωνε μόνη της το παιδί της, έγινε οικοδέσποινα και στην πορεία κατάφερε να ξεφύγει από τη φτώχεια ξεκινώντας τηλεοπτική καριέρα και τη δική της μάρκα ρούχων και κοσμημάτων. 
Οι οικοδέσποινες αξιολογούνται ανάλογα με τη δημοτικότητά τους στους πελάτες. 
Η νούμερο ένα κάθε λέσχης απολαμβάνει προνόμια διασημότητας. 
Τα Μέσα είναι και αυτά υπεύθυνα για την αύξηση της δημοτικότητάς τους. 
Τα σίριαλ έχουν αρχίσει να παρουσιάζουν εκείνες που δουλεύουν σε καμπαρέ ως επιτυχημένες γυναίκες καριέρας. 
Οικοδέσποινες έχουν γράψει επίσης βιβλία μπεστ σέλερ, που δίνουν συμβουλές για το πως να βγάλει μια γυναίκα χρήματα ή για την τέχνη της συζήτησης.
΄Ενα περιοδικό μόδας για τις γυναίκες του επαγγέλματος έχει γίνει φοβερά δημοφιλές σε ολόκληρη τη χώρα και πλέον πολλές γυναίκες μιμούνται το βαρύ μέικ απ και τα περίτεχνα χτενίσματα των οικοδεσποινών. 

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια