Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Golden… girls

Λαμπερές, όμορφες, διάσημες και δραστήριες επιχειρηματίες.
Οι γυναίκες που ακολουθούν κατάλαβαν νωρίς πως το όνομά τους είναι από μόνο του brand name και το «εκποίησαν» στο χώρο της μόδας.
Με το αζημίωτο φυσικά....

Τζένιφερ Λόπεζ
Είναι ηθοποιός, τραγουδίστρια, χορεύτρια, παραγωγός και τα τελευταία χρόνια κατάφερε να κατακτήσει και μία θέση στο χώρο της μόδας.
Ο λόγος για την Τζένιφερ Λόπεζ, γνωστή σε όλους μας και ως JLo, την εκρηκτική Λατίνα που καταφέρνει πάντα να μαγνητίζει όλα τα βλέμματα.
Το 2003 η JLo λάνσαρε τη δική της σειρά ρούχων, με το
brand name JLo by Jennifer Lopez, μια ολοκληρωμένη σειρά που περιλάμβανε ρούχα, παπούτσια, μαγιό, εσώρουχα, κοσμήματα και όλων των ειδών τα αξεσουάρ.
Επόμενο βήμα στο χώρο της μόδας για τη Λατίνα τραγουδίστρια ήταν μια couture line, με τίτλο Sweetface, η οποία ωστόσο δεν βρήκε την ευρεία ανταπόκριση του κοινού, γεγονός που την οδήγησε στην αναθεώρηση των fashion project της, με αποτέλεσμα το 2007 να «κλείνει» την εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης με τη νέα της demi couture collection, με το όνομα «Just Sweet». Αυτήν τη στιγμή η Τζένιφερ Λόπεζ, σύμφωνα με τη λίστα του περιοδικού «Forbes», είναι ο πιο πλούσιος Λατινοαμερικανός κάτοικος του Hollywood, ενώ συμπεριλαμβάνεται στη λίστα των 100 πιο ισχυρών ισπανόφωνων κατοίκων του πλανήτη.
Βικτόρια Μπέκαμ
Το σνομπ κορίτσι του θρυλικού συγκροτήματος των ’90s Spice Girls, που έγινε γνωστό κυρίως από τον πολύκροτο γάμο του με το Βρετανό ποδοσφαιριστή Ντέιβιντ Μπέκαμ, δεν άργησε να ξεχωρίσει για το στυλ του. Πολύ γρήγορα η Βικτόρια Μπέκαμ αναγνωρίστηκε ως style icon για τις ενδυματολογικές της προτιμήσεις, τόσο πάνω στη σκηνή όσο και κάτω από αυτή, γεγονός που της έδωσε το εισιτήριο για το χώρο της μόδας, ειδικά μετά τη διάλυση των Spice Girls. Το 2004 κυκλοφόρησε σε συνεργασία με την εταιρεία Rock & Republic μια σειρά από luxury jeans, τα οποία άγγιζαν τα 300 δολ. το κομμάτι, γεγονός ωστόσο που δεν στάθηκε εμπόδιο στο να γίνουν ανάρπαστα. Επόμενο βήμα για τη Βικτόρια ήταν η δημιουργία της δικής της φίρμας, με το brand name dVb, η οποία περιλάμβανε κυρίως jeans, και στη συνέχεια του brand name Intinately Beckham, ενώ τον Αύγουστο του 2007 κυκλοφόρησε αποκλειστικά σε ΗΠΑ και Αγγλία γυαλιά ηλίου και ένα άρωμα. Στην πορεία συνεργάστηκε με τη Γιαπωνέζα σχεδιάστρια Samantha Thavasa, λανσάροντας κυρίως τσάντες και κοσμήματα. Είναι γνωστή, ακόμη, για τη λατρεία της στα ψιλοτάκουνα παπούτσια, γεγονός που την οδήγησε μέχρι το χειρουργείο, λόγω της ανεπανόρθωτης βλάβης που είχε προκαλέσει στα πόδια της. Επίσης, η Βικτόρια έχει εκδώσει δύο βιβλία (την αυτοβιογραφία της και ένα fashion guide).
Κέιτ Μος
Το χρυσό κορίτσι του modeling, που μετρά στο ενεργητικό του περισσότερα από 300 εξώφυλλα και συνεργασίες με τους πιο διάσημους οίκους στον κόσμο, δεν θα μπορούσε παρά να είναι και από μόνο του ένα fashion icon, με ιδιαίτερες στιλιστικές προτιμήσεις. Αυτό και μόνο έδωσε στην Κέιτ Μος το έναυσμα να ασχοληθεί και με ακόμα έναν τομέα του fashion industry, αυτόν του fashion designing. Το Μάιο του 2007, λοιπόν, σχεδίασε για το Topshop μια σειρά ρούχων που κυκλοφόρησαν αποκλειστικά στα 225 καταστήματα της αλυσίδας στη Βρετανία, για την οποία, μάλιστα, έλαβε την υπέρογκη αμοιβή των 3 εκατομμυρίων λιρών Αγγλίας. Η συλλογή περιλάμβανε 50 κομμάτια, αποτελούνταν από ρούχα, παπούτσια, τσάντες και ζώνες και οι τιμές τους κυμαίνονταν από 12 έως 150 λίρες. Παρά τα αυστηρά μέτρα που είχε λάβει η εταιρεία για να εμποδίσει τη διασπορά της collection στο Διαδίκτυο, μόλις δύο μέρες μετά την κυκλοφορία της στα καταστήματα μπορούσε κανείς να βρει κομμάτια στο eBay, σε τιμές ακόμα και τριπλάσιες της αρχικής.
Έκτοτε το διεθνούς φήμης top model έχει κυκλοφορήσει και το προσωπικό του άρωμα, ενώ φέτος σχεδίασε μια ολόκληρη σειρά από τσάντες και αξεσουάρ για τη Longchamp.
Λιζ Χάρλεϊ
Οι συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες της μόδας και των καλλυντικών έκαναν τη Λιζ Χάρλεϊ top model. Γρήγορα, όμως, κατάλαβε ότι η εξωτερική ομορφιά είναι κάτι που παρέρχεται -ειδικά όταν είσαι 44 και μητέρα ενός παιδιού-, γι’ αυτό αποφάσισε να στηρίξει το εισόδημά της σε πιο «ασφαλείς» επενδύσεις.
Τον Απρίλιο του 2005 παρουσίασε μια συλλογή με ρούχα για την παραλία, η οποία πωλήθηκε αποκλειστικά από τα καταστήματα «Harrod’s», και την επόμενη χρονιά επιλεγμένα κομμάτια βρέθηκαν στις προθήκες του πολυκαταστήματος «Sak’s 5th Avenue» στη Νέα Υόρκη.
Επίσης, το Μάιο του 2008 παρουσίασε μια περιορισμένη συλλογή με δώδεκα κομμάτια επίσης για την παραλία, σε συνεργασία με την ισπανική εταιρεία Mango. Όλα αυτά δεν φάνηκαν να είναι αρκετά, και μετά το πολυσυζητημένο γάμο της με τον Ινδό Αρούν Ναγιάρ και την εγκατάστασή της σε μια φάρμα της Αγγλίας, η Λιζ αποφάσισε να επενδύσει και σε έναν άλλο τομέα, αυτόν των οργανικών προϊόντων, προσφέροντας στο καταναλωτικό κοινό, σε συνεργασία με τη φίρμα Duchy Originals, bars δημητριακών και φρούτων αλλά και αποξηραμένου κρέατος, τα οποία παρασκευάζονται με παραδοσιακές μεθόδους.

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια