Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΚΗ

Ανέκαθεν ο άνθρωπος αναζητούσε έναν τρόπο για να μάθει για το μέλλον του.
Η μέθοδος Μιαν Χσιανγκ, λοιπόν, βασίζεται και αυτή στην κατανόηση και ανάλυση του γιν και του γιανγκ και των πέντε στοιχείων -έννοιες που έχουμε γνωρίσει μέσα από την κινέζικη αστρολογία και το φενγκ σούι-, όπως και στους τρεις κύκλους αλληλεπίδρασης των στοιχείων και στην επιρροή των τριών βασικών ενεργειών (ουράνια, ανθρώπινη και γήινη).
Κάθε φορά που....

αναζητάμε μια πρόγνωση το βαθύτερο κίνητρο είναι να αισθανθούμε την ασφάλεια που μας παρέχει η ιδέα ότι τελικά όλα θα πάνε καλά.
Πρακτικά, όμως, μπορούμε να κερδίσουμε πολύ πιο ουσιαστικά πράγματα.
Κατανοώντας τις αδυναμίες μας και εκμεταλλευόμενοι τα πλεονεκτήματά μας, μπορούμε να επιλέξουμε σωστά το δρόμο που θέλουμε να ακολουθήσουμε και να μάθουμε με ποιον τρόπο θα φτάσουμε στα επιθυμητά αποτελέσματα.
Σκοπός μας, πάντως, σε κάθε περίπτωση πρέπει να είναι η διατήρηση της ισορροπίας του γιν και γιανγκ στο φυσικό, νοητικό, πνευματικό και συναισθηματικό επίπεδο της ύπαρξής μας.
Η επίτευξη αυτής της ισορροπίας θα μας οδηγήσει στη συνειδητότητα, η οποία με τη σειρά της μπορεί να βελτιώσει όλους τους τομείς της ζωής μας: την υγεία, τη σταδιοδρομία και τις σχέσεις μας με τους άλλους ανθρώπους γύρω μας.
 
Ανάλυση
Στην ανάλυσή μας λαμβάνουμε υπόψη τα βασικά χαρακτηριστικά ενός προσώπου, δηλαδή τα μάτια, τα φρύδια, τη μύτη, τα αφτιά και το στόμα, παρατηρώντας το σχήμα τους, το χρώμα τους και τη θέση τους πάνω στο πρόσωπο και υπολογίζοντας τα γενικά φυσικά γνωρίσματα της φυλής που ανήκει το άτομο μόνο σαν ένα γενικό οδηγό. Πάντως, οι άνθρωποι που ανήκουν σε ένα έθνος και μοιράζονται σε γενικές γραμμές τάσεις, συμπεριφορές και αντιδράσεις έχουν κοινά στοιχεία και στα χαρακτηριστικά τους. Αξιοσημείωτο, μάλιστα, είναι το γεγονός ότι τα χαρακτηριστικά ανθρώπων που έχουν μεταναστεύσει μόνιμα σε κάποιον άλλο τόπο, τείνουν να ταυτιστούν με εκείνα των ανθρώπων της περιοχής.

Αυτό απαντά και στο ερώτημα αν τα χαρακτηριστικά του προσώπου διαφοροποιούνται, χωρίς να καταφύγει κάποιος σε χειρουργική επέμβαση. Η κινέζικη φυσιογνωμική έρχεται να προσθέσει ότι η ουσιαστική αλλαγή, αν και δύσκολη, πηγάζει πάντα εκ των έσω. Αν λοιπόν υπάρχει η θέληση, κάθε βήμα προς την αυτοβελτίωση θα αντανακλάται στο πρόσωπό μας. Μια «τεχνητή» παρέμβαση μπορεί πραγματικά να διευκολύνει την πρόοδο ενός ατόμου, αλλά δεν πρόκειται να έχει ικανοποιητικό αποτέλεσμα αν δεν υπάρξει παράλληλα εσωτερική προσπάθεια, γιατί τότε η επέμβαση απλώς θα «καλύψει» τις αδυναμίες που υπάρχουν, χωρίς ωστόσο ουσιαστική αλλαγή.

Ξεκινώντας την ανάλυση της φυσιογνωμίας ενός ατόμου, δίνουμε πρωτίστως έμφαση στη συμμετρία του προσώπου. Αν κόψουμε μια φωτογραφία κάθετα στη μέση, αναπαράγουμε τη δεξιά πλευρά της σε διαφάνεια και την τοποθετήσουμε στην αριστερή, θα διαπιστώσουμε πολύ μεγάλες διαφορές στη θέση και στο σχήμα των χαρακτηριστικών. Όσο λιγότερες όμως είναι οι διαφορές τόσο πιο κοντά στην επίτευξη της ισορροπίας του γιν και γιανγκ είναι το άτομο. Το επόμενο βήμα στην ανάλυση είναι ο χωρισμός της εικόνας του προσώπου οριζόντια, σε τρία μέρη. Το πρώτο ξεκινάει από τη φυσική γραμμή των μαλλιών (ανεξάρτητα από το αν υπάρχουν μαλλιά ή όχι) και τελειώνει στη γραμμή των φρυδιών και την αρχή της μύτης. Το δεύτερο καλύπτει όλο το μήκος της μύτης, από τη γραμμή των φρυδιών έως το κάτω μέρος της, και το τρίτο από το κάτω μέρος της μύτης έως το πιγούνι. Το πρώτο μέρος αντιπροσωπεύει την ουράνια τύχη του ανθρώπου καθώς και τη μοίρα του από τη νεαρή ηλικία έως τα 30, το δεύτερο την ανθρώπινη τύχη και τις ηλικίες από 31 έως 50 και το τρίτο τη γήινη τύχη και τις ηλικίες από 51 και πάνω.

Τα μάτια φανερώνουν τον εσωτερικό κόσμο του ανθρώπου. Μάτια που βρίσκονται στην ίδια οριζόντια ευθεία και είναι ισομεγέθη δείχνουν καλοσύνη, συμπόνια και παραπέμπουν σε κάποιον που εμπιστεύεται εύκολα τους άλλους. Αντίθετα, αν δεν βρίσκονται στην ίδια ευθεία και υπάρχει διαφορά στο μέγεθος, δείχνουν την αδυναμία του ατόμου να εκφράσει τις σκέψεις του και την τάση του να εθελοτυφλεί βλέποντας μόνο όσα θέλει να δει. Επίσης υπάρχει πιθανότητα τόσο σε μικρή όσο και σε μεγάλη ηλικία να αντιμετωπίζει οικογενειακές δυσκολίες. Τα μεγάλα μάτια δείχνουν άνθρωπο εργατικό, ανοιχτόμυαλο αλλά και ανυπόμονο, ενώ τα μικρά άνθρωπο επιφυλακτικό και εσωστρεφή, που υπολογίζει και την παραμικρή λεπτομέρεια και αποφεύγει τη σκληρή δουλειά.

Τα αφτιά από την άλλη είναι «πληροφοριοδότες». Μέσω τους σχήματός τους και της θέσης τους σε σχέση με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του προσώπου διαπιστώνεται η καταγωγή ενός ατόμου (ευγενής ή μη) και το κατά πόσο μπορεί να απολαμβάνει τη ζωή. Έτσι, η «ιδανική» εικόνα επιβάλλει να είναι κοντά στο κεφάλι και όχι πεταχτά, καθώς επίσης να έχουν καλοσχηματισμένο λοβό. Ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα είναι οι απεικονίσεις του Βούδα, στις οποίες φαίνεται έχει πάντα μεγάλα αφτιά με μακριούς λοβούς. Αν δεν υπάρχει λοβός, έχουμε να κάνουμε με κάποιον πεισματάρη και σκληρό διαπραγματευτή, με ίσως απότομο και δεικτικό ύφος.

Το στόμα φανερώνει την ικανότητα επικοινωνίας. Το πόσο ανεπτυγμένη είναι εξαρτάται από το πόσο καλοσχηματισμένο είναι το στόμα, όπως επίσης και από το αν το περίγραμμα των χειλιών ξεχωρίζει. Αν τα χείλια δεν διαχωρίζονται ξεκάθαρα από το πρόσωπο παρά μόνο με ένα αχνό περίγραμμα, το άτομο δυσκολεύεται να εκφραστεί και να μιλήσει άνετα μπροστά σε κοινό. Χείλη ισομεγέθη και μεγάλα δείχνουν γενναιοδωρία και πάθος για τη ζωή, ενώ τα στενά έντονο εγωισμό και ψυχρότητα. Όταν το άνω χείλος είναι μεγαλύτερο, δείχνει άνθρωπο που «δίνεται» εύκολα στους άλλους και γίνεται στόχος εκμετάλλευσης. Τυχερό είναι το σχήμα του στόματος όταν φαίνεται χαμογελαστό, ενώ όταν φαίνεται λυπημένο, υποδηλώνει μοναξιά, ιδιαίτερα για τη δεκαετία 51-61. Η μύτη, πάλι, υποδεικνύει το βαθμό στον οποίο είναι ανεπτυγμένο το αίσθημα της δικαιοσύνης που διακατέχει έναν άνθρωπο και την ευθύτητα του χαρακτήρα του. Όσο πιο ίσια είναι η μύτη του, τόσο πιο δίκαιος είναι. Μικρή και μυτερή μύτη δείχνει άνθρωπο που μπορεί να αποκτήσει φήμη. Η «γαλλική» μύτη (ανασηκωμένη δηλαδή στην άκρη) αποκαλύπτει προβλήματα στο γάμο για τη γυναίκα ή στην επαγγελματική πορεία για τον άντρα. Μεγάλη, σαρκώδης και στρογγυλή μύτη δείχνει ιδιαίτερα καλή τύχη και, ειδικότερα για τις γυναίκες, σύζυγο με πολύ καλή οικονομική κατάσταση!

Τα φρύδια, τέλος, δείχνουν την ισχύ του χαρακτήρα ενός ανθρώπου. Έτσι, πολύ αραιά και αδύναμα φρύδια παραπέμπουν σε κάποιο λιγόψυχο που συμβιβάζεται εύκολα με τις καταστάσεις. Αντίθετα, πυκνά και έντονα φρύδια φανερώνουν άτομο με σθένος, αλλά και ξεροκέφαλο και ριψοκίνδυνο. Αν είναι ενωμένα, υποδηλώνουν δυσκολίες στη ζωή, ενώ αν η απόσταση μεταξύ τους είναι μεγαλύτερη από 3 δάχτυλα, δείχνουν δυσκολία στην επικοινωνία.

Όσο για το μέτωπο, τα μάγουλα και το πιγούνι, πρόκειται για «μεγάλες» περιοχές, τα χαρακτηριστικά των οποίων (ελιές, ρυτίδες, λακάκια κ.λπ.) ερμηνεύονται ανάλογα με τη θέση τους και τον ηλικιακό προσδιορισμό κάθε περιοχής.

Το μέτωπο αντιπροσωπεύει την ουράνια τύχη. Ιδανικό θεωρείται το επίπεδο, χωρίς εξογκώματα ή βαθουλώματα. Συχνά συναντάμε στην περιοχή ανάμεσα στα φρύδια μια, δυο ή τρεις κάθετες γραμμές, σαν ρυτίδες έκφρασης. Αν όμως αυτές, όσο κι αν τεντώσουμε το δέρμα, παραμένουν ως γραμμές, δηλώνουν τραυματισμό στο αριστερό ή το δεξί πόδι, αν η γραμμή είναι αντίστοιχα κοντά στο αριστερό ή το δεξί φρύδι, ή στο κεφάλι, αν η γραμμή είναι ακριβώς στο κέντρο. Επίσης, μπορεί να αφορά κάποια σοβαρή επέμβαση που θα χρειαστεί να κάνει ή έκανε το συγκεκριμένο άτομο. Μια ελιά στη μύτη μπορεί να σημαίνει κλοπή ή οικονομική απώλεια, ενώ πολλές μικρές γραμμές στη μύτη δείχνουν άνθρωπο με έντονη περιέργεια, που κάνει συνεχώς ερωτήσεις. Γραμμές στο μάγουλο στην περιοχή κάτω από το μάτι δείχνουν άνθρωπο που κερδίζει πολλά με την προσπάθειά του, αλλά δύσκολα τα κρατάει. Μια ελιά ακριβώς κάτω από το μάτι ή στο λακάκι που δημιουργείται ανάμεσα στη μύτη και το στόμα δείχνει δυσκολίες και προβλήματα με τους απογόνους, ίσως και κάποια δύσκολη εγκυμοσύνη. Βαθούλωμα στα μηνίγγια σημαίνει προβλήματα στον έγγαμο βίο, αλλά καλή τύχη αν η γύρω περιοχή είναι γεμισμένη ή ελαφρώς διογκωμένη. Λεπτές μακριές γραμμούλες στην άκρη του ματιού δείχνουν άνθρωπο που εμπλέκεται συχνά σε ερωτικές περιπέτειες. Αδύνατο και μυτερό πιγούνι, δυσκολίες σε μεγάλη ηλικία, ενώ έντονο πιγούνι που πλαισιώνεται από «γεμάτα» μάγουλα υποδηλώνει πολύ καλή και άνετη ζωή σε μεγάλη ηλικία.
Τύποι ανδρών σύμφωνα με τη φυσιογνωμική
Ευγενικός και ειλικρινής
Η πάνω, μεσαία και κάτω ζώνη του προσώπου του έχουν ίδιο μήκος.
Η πάνω ζώνη τελειώνει πάνω από τα φρύδια, η μεσαία ζώνει τελειώνει κάτω από την μύτη, η κάτω ζώνη τελειώνει κάτω από το σαγόνι.
Όταν σας μιλά η ματιά του κοιτάζει ευθεία σε εσάς.
Τα μάτια του έχουν μεγάλη ίριδα.
Τα μάτια του είναι μεγάλα
Η άκρη της μύτης του είναι στρογγυλή

Εριστικός
Τα φρύδια του είναι κομμένα και κυματοειδή.
Τα φρύδια του απέχουν λίγο μεταξύ τους.
Τα μάτια του είναι γουρλωτά, τυπικό σημάδι ότι είναι ανυπόμονος.
Η μύτη του είναι κοντή σε σχέση με την πάνω και κάτω ζώνη του προσώπου του.
Τα ζυγωματικά του είναι ψηλά και προεξέχουν.
Ο λοβός του αυτιού του είναι ανύπαρκτος (ενώνεται με το πρόσωπο).
Το στόμα του είναι σαν να κρέμεται προς τα κάτω, δεν το ελέγχει.

Δοτικός στις σχέσεις
Κατσαρά μαλλιά
Οριζόντια και φρύδια σε ευθεία γραμμή
Μεγάλα μάτια με έντονα βλέφαρα πάνω και κάτω
Σαγόνι που προεξέχει
Το πάνω χείλος είναι παχύτερο από το κάτω.

Εγωιστής
Τα μάτια είναι τριγωνικά.
Η άκρη της μύτης του έχει κλίση προς τα κάτω
Το στόμα του είναι μικρό και τα χείλη λεπτά

Βολικός
Πλατύ πρόσωπο
Μεγάλη απόσταση ανάμεσα στα φρύδια
Μεγάλα μάτια σε μέγεθος και μήκος
Γεμάτο πηγούνι ή και γεμάτα μάγουλα
Παχιά αυτιά
Πλατύ «ρυάκι» ανάμεσα στην μύτη και το στόμα.

Ανυπόμονος
Μάτια κοντά το ένα στο άλλο (απόσταση λιγότερη από ένα μάτι).
Το άσπρο των ματιών φαίνεται γύρω γύρω από τα μάτια τουλάχιστον σε 3 πλευρές.
Μάτια που τα ανοιγοκλείνει συνέχεια (σαν τικ)
Η γέφυρα της μύτης είναι ψηλή και σε προφίλ φαίνεται σε ευθεία με το μέτωπο.
Η γέφυρα της μύτης (πάνω πλευρά) είναι βαθουλωτή.
Τα κόκαλα των ζυγωματικών προεξέχουν.
Τα χείλη τρεμοπαίζουν πριν μιλήσει

Ερωτικός
Μάτια με έντονο βλέμμα
Ροζ λοβοί αυτιών
Μεγάλη «πόρτα» (άνοιγμα) στο κάτω μέρος του αυτιού στην εσωτερική πλευρά

Άπιστος
Ελιές, λεκέδες ή φακίδες στην έξω γωνία των ματιών, πάνω στις ρυτίδες γέλιου ή λίγο πιο κάτω.
Λευκοπράσινους λεκέδες στην βάση της μύτης ανάμεσα στα μάτια.

Υπεύθυνος
Το πάνω χείλος είναι παχύτερο ή προεξέχει
Αυτιά με παχιά σάρκα
Πυκνά φρύδια
Οι άκρες των φρυδιών είναι παχιές
Το σαγόνι προεξέχει ελαφρά
Τετράγωνο σχήμα προσώπου

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια