Τι προσβάλλει τους ανθρώπους με αναπηρία ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Άννα Βίσση σε Ιαπωνική διαφήμιση

Για δεύτερη φορά η Ιαπωνική εταιρεία παραγωγής παραδοσιακού τοπικού κρασιού, σάκε, «Tateyama Brewing Company» επέλεξε την Άννα Βίσση και το τραγούδι «Το πολύ πολύ» για το τηλεοπτικό της σποτ.
Η τραγουδίστρια πρωταγωνιστεί σε animated μορφή μαζί με τη σκυλίτσα της και....
σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρείας η επιλογή έγινε αφενός μετά την τεράστια επιτυχία του πρώτου σποτ και αφετέρου γιατί οι ήχος του συγκεκριμένου τραγουδιού είναι γνώριμος στο Ιαπωνικό κοινό. Αυτό θα πει διεθνής καριέρα, όχι αστεία!!

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια