Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Οι θεατρικές παραστάσει​ς που ξεχώρισαν τον Χειμώνα

Ο κανόνας που λέει ότι πάντα θα υπάρχουν οι παραστάσεις που βγαίνουν αλώβητες κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, επιβεβαιώθηκε και φέτος στον υπό κρίση, θεατρικό χειμώνα.
Περίφημα - ειδικά δεδομένων των συνθηκών - τα πήγαν κάποιες καλές κωμωδίες, με χαρακτηριστικότερη εκείνη της Ελένης Ράντου "Κατάδικός μου", που βρισκόταν σε....

 διαρκές sold out ακόμα και τις καθημερινές.
Αντίστοιχη πορεία ακολούθησαν οι τρεις κωμικές παραγωγές της "Ελληνικής Θεαμάτων", "Γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, "Να ζει κανείς ή να μη ζει" και προσφάτως οι "Απατεώνες και τζέντλεμεν".
Γέλιο μέχρι δακρύων επιφύλασσαν "Ο παππούς έχει πίεση" του θεάτρου "Ηβη", που τα πήγε επίσης εξαιρετικά στο ταμείο, η δεύτερη σεζόν της "Σεξουαλικής ζωής του κυρίου και της κυρίας Νικολαΐδη" και "Η κατάρα της Ίρμα Βεπ" στις "Ροές".
 Επειδή, όμως, η φετινή δεν ήταν μια χρονιά κωμωδίας, αξιοσημείωτη πορεία είχαν ο "Ερωτόκριτος" του "Ακροπόλ", η "Φόνισσα" του "Κεφαλληνίας", ο "Γυάλινος κόσμος" του Χορν (οι δύο τελευταίες παραστάσεις θα συνεχιστούν και του χρόνου).
"Ο δρόμος περνάει από μέσα" και το "Απλά περίπλοκος" του θεάτρου "Τέχνης", "Την Τρίτη στο σούπερ μάρκετ" στο "Από μηχανής", ο "Αμερικάνικος βούβαλος" στο "Πορεία".

Σταθερά ψηλά το Εθνικό Θέατρο.
Σε φαινόμενο προς...μελέτη εξελίσσεται η πορεία του Εθνικού Θεάτρου, που στην πιο δύσκολη οικονομική συγκυρία της δεκαετίας παραμένει στο ύψος του
.
Με τα "χειρότερα" ποσοστά του να κυμαίνονται στο 70% (και μάλιστα για τη μειοψηφία των παραστάσεων του), ευτύχησε και φέτος να δει τον προγραμματισμό να επικροτείται από χιλιάδες κόσμου.

Στα εμπορικά highlights της σεζόν συμπεριλαμβάνονται "Η αυλή των θαυμάτων", "Ο κόκκινος βράχος", "Ο περίπατος του Πέτρου" και "Του Κουτρούλη ο γάμος", που δεν έπεσαν κάτω από 90% πληρότητας και σε ορισμένες περιπτώσεις ήταν sold out.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε, χωρίς αμφιβολία, η χαμηλή τιμολογιακή πολιτική του Εθνικού.
Στέλλα Χαραμή

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια