Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Κατρακυλά η διαφήμιση

Η διαφημιστική δαπάνη των ΜΜΕ συνεχίζει να κατρακυλά και το ερώ­τημα που μπαίνει, αλλά δείχνει ανήμπορη να το απαντήσει η «πιάτσα», είναι πού τελειώνει η (οικονομική) κατηφόρα.
Το πρώτο πεντάμηνο του
2011, η μείωση των εσόδων των παραδοσιακών Μέσων Ενημέρωσης άγγιξε το 17,36% δίνοντας με αυτό τον τρόπο συ­νέχεια στην... κατηφόρα της δι­αφημιστικής δαπάνης.
Σε απόλυτους αριθμούς το διάστημα Ιανουάριος - Μάιος, σημειώνει το www.advertising. gr, η διαφημιστική δαπάνη στα 4 παραδοσιακά Μέσα Ενημέ­ρωσης μειώνεται στα 675,2 εκατ. ευρώ, έναντι 817,1 εκατ. ευρώ το 2010 και 889 εκατ. ευ­ρώ το 2009.
Το πρώτο πεντάμηνο του 2011 οι τηλεοπτικοί σταθμοί χάνουν το 13,59% των εσόδων τους σε σχέση με το αντίστοι­χο διάστημα του 2010 (235,9 εκατ. ευρώ έναντι 273 εκατ. ευρώ). Τα περιοδικά πέφτουν κατά 22,3% (250,8 εκατ. ευρώ, έναντι 323 εκατ. ευρώ), οι εφημερίδες πέφτουν κα­τά 9,77% (151,4 εκατ. ευρώ, έναντι 167,8 εκατ. ευρώ) και τα ερτζιανά χάνουν το 30,3% των εσόδων τους (37 εκατ. ευρώ, έναντι 53,1 εκατ. ευρώ το α’ πεντάμηνο του 2010). Τα με­ρίδια των Μέσων στην «πίτα» για το πρώτο 5μηνο του 2011 είναι: τηλεόραση 34,9%, πε­ριοδικά 37,1%, εφημερίδες 22,43% και ραδιόφωνο 5,4%.

Ειδικότερα για τους τηλεοπτικούς σταθμούς, το Mega το πρώτο 5μηνο του 2011 έχει το 33,2% της «πίτας» της τη­λεοπτικής διαφημιστικής δα­πάνης, με το ποσοστό αυτό να αντιστοιχεί σε 78,4 εκατ. ευρώ. Στα 62,8 εκατ. ευρώ βρίσκεται η δαπάνη στον ΑΝΤ1 (26,6%), στα 35,6 εκατ. ευρώ (15,1%) είναι η δαπάνη για το Star, στα 39,7 εκατ. ευρώ έφτασαν τα έσοδα του Alpha από τη δια­φημιστική δαπάνη (16,8%) και 12,7 εκατ. ευρώ ήταν τα χρή­ματα που αποκόμισε το Alter (5,39%).
topontiki

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια