Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Οι άνδρες με τα αθλητικά, έχουν σχέση πάθους

Σταθερή και αδιαπραγμάτευτη σχέση πάθους διατηρούν οι ποδοσφαιρόφιλοι γένους αρσενικού με καθετί που αφορά στα αθλητικά, συνεπώς και με τα αθλητικά ΜΜΕ.
Έτσι, επιλέγουν συνειδητά και χωρίς αυταπάτες την τηλεόραση για τις μεταδόσεις, τις αθλητικές εφημερίδες για τη συνήθεια και το "δέσιμο" με την ομάδα, τα αθλητικά ραδιόφωνα για τη συντροφιά  και το χαβαλέ, το Ίντερνετ για την αμεσότητα και τα κινητά για την πληροφόρηση on the go.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα της Focus - Bari, η οποία πραγματοποιήθηκε πανελλαδικά, από τον Μάρτιο έως τον Σεπτέμβριο του 2010 σε δείγμα ανδρών ηλικίας 13 - 70 χρόνων, το 26% των φιλάθλων παρακολουθεί στην τηλεόραση όλους τους αγώνες ποδοσφαίρου, το 31% τους σημαντικούς και το 24% τους πολύ σημαντικούς, ενώ στο μπάσκετ το 12% όλους, το 26% τους σημαντικούς και το 25% τους πολύ σημαντικούς.
Οι αθλητικές εφημερίδες παρουσιάζουν ενδιαφέρον, αφού το 21% των φιλάθλων 13 - 70 πανελλαδικά διαβάζει τουλάχιστον μία εφημερίδα κάθε μέρα και το 22% των φιλάθλων 18 - 44 δηλώνει ότι η αθλητική είναι η πιο αγαπημένη του εφημερίδα.
'Οσον αφορά στα αθλητικά ραδιόφωνα, το 28% των ανδρών, 13 - 70, ακούν αθλητικό ραδιόφωνο κάθε μέρα (Αττική - Θεσσαλονίκη) και το 12% των φιλάθλων δηλώνουν ως πιο αγαπημένο ραδιοφωνικό σταθμό τον αθλητικό τους.
Αυτό που ξεχωρίζει και διαφοροποιεί ποιοτικά τους αθλητικούς ραδιοσταθμούς, σύμφωνα με τους φιλάθλους -ακροατές, είναι η ζωντανή επικοινωνία, η επαφή, η ελεύθερη έκφραση, το χιούμορ και ο αυθορμητισμός που τους χαρακτηρίζουν.
"E.T."

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια