Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Ψυχοθεραπεία με... κραγιόν σε εποχές λιτότητας 2009

 
Κόκκινο της φωτιάς κατά της λιτότητας! Σε αυτό το σύνθημα δείχνει να συνοψίζεται η φιλοσοφία των οίκων επώνυμων ειδών, καθώς ετοιμάζουν πυρετωδώς τη νέα γκάμα των κραγιόν τους για την άνοιξη και το καλοκαίρι 2010. Μετά από ένα "μαρτυρικό" 2009, στη διάρκεια του οποίου είδαν τις πωλήσεις τους σε ρούχα και αξεσουάρ να συρρικνώνονται σημαντικά, το
μόνο που έχουν να ελπίζουν είναι ότι για άλλη μια φορά θα λειτουργήσει ο "παράγοντας κραγιόν" Τον όρο επινόησε ο πρόεδρος της εταιρείας καλλυντικών Estee Lauder" Λέοναρτν Λόντερ, το 2001, για να εξηγήσει τη θεαματική αύξηση στις πωλήσεις των προϊόντων μακιγιάζ στη Νέα Υόρκη αμέσως μετά τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου. Κάτι ανάλογο είχε συμβεί και την περίοδο της Μεγάλης Ύφεσης του 1930 στις ΗΠΑ. Για κάποιο λόγο, σε περιόδους λιτότητας και αυξημένης ανεργίας, οι γυναίκες στρέφονται σε πιο προσιτές πολυτέλειες, όπως π.χ.
τα προϊόντα μακιγιάζ, όχι μόνον για να φτιάξουν το κέφι τους, αλλά και για να βρουν πιο εύκολα δουλειά Αύξηση πωλήσεων Και επειδή η ιστορία επαναλαμβάνεται τα πρώτα στοιχεία από τη Βρετανία, όπου πραγματοποιήθηκε σχετική έρευνα, καταγράφουν ανάλογο αποτέλεσμα. Τα πολυκαταστήματα "Selfridges" του Λονδίνου από την έναρξη της οικονομικής κρίσης είδε τις πωλήσεις των κραγιόν του να αυξάνονται κατά 12%. "Πρωταθλητές" αναδείχθηκαν τα προϊόντα "Yves Saint Laurent" με αύξηση της τάξης του 20% και τη δεύτερη θέση κατάλαβαν τα προϊόντα "Dior" με αύξηση της τάξης του 15%. Σύμφωνα με τη διευθύντρια του καταστήματος Αν Πίτσερ, τα χρώματα τα οποία κινούνται περισσότερο είναι το κόκκινο της φωτιάς και όλες οι αποχρώσεις του, γιατί χαρίζει περισσότερη αυτοπεποίθηση στις γυναίκες. Και επειδή σε δύσκολες εποχές χρειάζονται οικεία πρόσωπα, οι διάφοροι οίκοι έχουν επιλέξει λαμπερά ονόματα για να πρωταγωνιστήσουν στις νέες εκστρατείες τους των κραγιόν τους. Ο οίκος "Dolce % Cabbana" έχει επιλέξει την Αμερικανίδα ηθοποιό Σκάρλετ Γιόχανσον. Η "Chanel" τη Γαλλίδα ηθοποιό και τραγουδίστρια Βανέσα Παραντί. Ο "Dior" την πάντα αισθησιακή Ιταλίδα σταρ Μόνικα Μπελούτσι, ενώ η εταιρία καλλυντικών "Rimmel" την κόρη του Μικ Τζάγκερ, Τζόρτζια, η οποία διαθέτει το σέξι χαμόγελο του πατέρα της. Μαρία Μακρίδου

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια