Αποξηραμένα φρούτα στη διατροφή των παιδιών

Tα αποξηραμένα φρούτα είναι εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών και μετάλλων και συμπεριλαμβάνοντάς τα στη διατροφή των παιδιών ενισχύετε την υγιή ανάπτυξή τους.
Είναι η ιδανική επιλογή για σνακ και η κατανάλωσή τους με μέτρο, ωφελεί ποικιλοτρόπως τον οργανισμό.

Τα οφέλη των αποξηραμένων φρούτων στη διατροφή των παιδιών
Είναι πλούσια σε σίδηρο
Ο σίδηρος είναι ένα από τα πιο πολύτιμα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός. Συμβάλλει στη δημιουργία αιμοσφαιρίνης, η οποία υπάρχει στα ερυθρά αιμοσφαίρια και μεταφέρει το οξυγόνο στο αίμα. Επίσης είναι σημαντικό συστατικό της μυοσφαιρίνης η οποία προμηθεύει του μυς με οξυγόνο και δυναμώνει τα οστών.

Συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου
Τα αποξηραμένα φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίας συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας και συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου.

Δίνουν ενέργεια
Τα αποξηραμένα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα τα οποία προσφέρουν στα παιδιά την ενέργεια που χρειάζονται για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της καθημερινότητάς τους.

Ενισχύουν το ανοσοποιητικό

Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε σίδηρο αλλά και πληθώρα ακόμα θρεπτικών συστατικών, κάνουν τα αποξηραμένα φρούτα ιδανικά για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού.
Ποια είναι τα πιο θρεπτικά αποξηραμένα φρούτα για τα παιδιά:
Τα αποξηραμένα φρούτα είναι πολλά, από τα πιο ωφέλιμα όμως θεωρούνται τα αποξηραμένα βερίκοκα που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, κάλιο και σίδηρο, τα αποξηραμένα δαμάσκηνα που είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών και βιταμίνης C, οι χουρμάδες, οι σταφίδες και τα αποξηραμένα σύκα.
Πόσα αποξηραμένα φρούτα μπορούν να καταναλώνουν τα παιδιά την ημέρα;
Η ενδειγμένη ποσότητα αποξηραμένων φρούτων είναι:
για παιδιά ηλικίας 1 έως 2ετών: 1-2 αποξηραμένα φρούτα την ημέρα
για παιδιά ηλικίας 3 έως 10 ετών: 2-3 αποξηραμένα φρούτα την ημέρα
για παιδιά ηλικίας 11 ετών και πάνω: 3-4 αποξηραμένα φρούτα την ημέρα
Τι πρέπει να προσέξετε:
Τα αποξηραμένα φρούτα είναι πλούσια σε θερμίδες και είναι σημαντικό η κατανάλωσή τους να γίνεται με μέτρο. Μάλιστα, σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Οδοντιάτρων τα αποξηραμένα φρούτα είναι πιο πιθανό να βλάψουν τα δόντια σε σχέση με άλλες τροφές, καθώς μένουν κολλημένες στα δόντια για περισσότερη ώρα. Τέλος, προτιμήστε τα αποξηραμένα φρούτα χωρίς προσθήκη ζάχαρης, καθώς έτσι αυξάνεται η θερμιδική τους αξία. 

Related Posts