Martin Londoño κούριερ για ΑμεΑ

Ο Martin Londoño μετά από τροχαίο αναγκάστηκε να καθίσει σε αναπηρικό αμαξίδιο, το οποίο άμεσα το μετέτρεψε σε μίνι μοτοσικλέτα που φτάνει τα 30χλμ την ώρα. Στη συνέχεια ξεκίνησε να δουλεύει ως κούριερ για τις κοντινές μεταφορές στα στενά του Μεδεγίν.
Μήνα με το μήνα έφτιαχνε κι άλλα αμαξίδια, με σκοπό να προσλάβει κι άλλους εργαζόμενους σε αναπηρικό αμαξίδιο και σήμερα η εταιρεία του μετράει προσωπικό περισσότερα από 10 άτομα.
Έχει κατασκευάσει 10 μοτοσικλέτες με αναπηρικό καροτσάκι που σκοπεύει να μισθώσει σε άτομα με κινητικά προβλήματα στο Μεντεγίν της Κολομβίας, ως μέρος της εταιρείας παράδοσης.
Τα ποδήλατα του Martin κοστίζουν 1.500 $, το οποίο είναι πιο προσιτό από τα περισσότερα μηχανοκίνητα αναπηρικά αμαξίδια.
Η εταιρεία βασίζεται σε ηλεκτρικές μπαταρίες για να περιορίσει το αποτύπωμα άνθρακα.
Ο Martin Londoño έχασε την ικανότητά του να περπατά όταν ήταν 18 ετών μετά τον τραυματισμό του σε τροχαίο ατύχημα.
Τώρα, ο Κολομβιανός διαθέτει και λειτουργεί μια υπηρεσία παράδοσης που λειτουργεί σε ηλεκτρικές αναπηρικές καρέκλες - αναπηρικές πολυθρόνες που μοιάζουν λίγο σαν μοτοσικλέτα.
"Έφτιαξα αυτήν την αναπηρική καρέκλα για τις δικές μου προσωπικές ανάγκες, για να μετακινηθώ", δήλωσε ο Londoño, στα ισπανικά, στο Business Insider Today. «Βελτίωσα και αύξησα την κινητικότητά μου και ήθελα να το φέρω σε άλλους».
Δουλεύοντας από το κατάστημα εσωρούχων των γονιών του στο Μεντεγίν της Κολομβίας, ο Londoño δημιούργησε μια εταιρεία παράδοσης που ονομάζεται MATT , που σημαίνει Κινητικότητα, Προσβασιμότητα, Χρόνος και Εργασία ή Trabajo στα Ισπανικά. Αποσκοπεί στη δημιουργία θέσεων εργασίας για άτομα με ειδικές ανάγκες.
Η μηχανοκίνητη αναπηρική καρέκλα της Londoño μπορεί να φτάσει ταχύτητες 30 χιλιομέτρων ανά ώρα. Είναι παρόμοιο με ηλεκτρικά ποδήλατα που παράγονται από ευρωπαϊκές εταιρείες για άτομα που χρησιμοποιούν αναπηρικά αμαξίδια και βασίζεται σε μπαταρίες λιθίου, έναν μπροστινό τροχό με τιμόνι και κινητήρες που χρησιμοποιούνται συνήθως σε ηλεκτρικά ποδήλατα.
Το μηχανοκίνητο όχημα κοστίζει 1.500 $, το οποίο είναι φθηνότερο από τα περισσότερα ηλεκτρικά αναπηρικά αμαξίδια. Ο Londoño λέει ότι η εταιρεία του θα παρέχει τα οχήματα σε όσους θα συνεργαστούν μαζί τους για ένα χρόνο και θα τα χρεώσουν, μειώνοντας τα εβδομαδιαία κέρδη τους.
"Μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για λίγο, να το πληρώσουν και να το πάρουν σπίτι. Εάν δεν θέλουν να εργαστούν και απλά θέλουν να μπουν μέσα σε αυτό, μπορούν", δήλωσε ο Λοντόννο. "Μπορούν να είναι πραγματικά παραγωγικοί άνθρωποι, και αυτό τους δίνει την ελευθερία να το κάνουν."
Η εταιρεία παράδοσης παρέχει θέσεις εργασίας σε άτομα με ειδικές ανάγκες. Ο Martin Rueda για το Business Insider σήμερα
Μέχρι στιγμής, ο Μάρτιν έχει προσλάβει δύο τέτοια στελέχη, τα οποία πραγματοποιούν παραδόσεις για τοπικές επιχειρήσεις που έχουν μετατραπεί σε διαδικτυακές πωλήσεις λόγω της πανδημίας.
"Μπορώ να βγω έξω με τους ανιψιούς μου και να μοιραστώ ένα παγωτό και να μετακινηθώ εύκολα", είπε ένας οδηγός παράδοσης, ο Wilson Guzman. "Μπορώ να πάρω μια σόδα στο δρόμο και να μετακινηθώ τόσο εύκολα. Μπορώ να βγάλω το σκύλο μου για μια βόλτα ή να τον πάω στο πάρκο. Και μπορώ να μετακινηθώ κανονικά σαν ένα άτομο που περπατά."
Για να διαφοροποιηθεί από τις μεγάλες εφαρμογές παράδοσης φαγητού, η MATT συνεργάζεται με επιχειρήσεις που πρέπει να παραδίδουν προϊόντα σε όλη την πόλη με λιγότερη βιασύνη. Οι πελάτες του περιλαμβάνουν ένα κατάστημα κοσμημάτων και ένα εστιατόριο για χορτοφάγους που πωλεί υλικά για να μαγειρεύουν οι πελάτες στο σπίτι.
"Προσπαθούμε να βοηθήσουμε το περιβάλλον, και μας αρέσει η υπηρεσία παράδοσης του MATT επειδή κινείται με ηλεκτρικό ρεύμα", δήλωσε η δημοσιονομική διευθύντρια της Elizabeth Garzon για το εστιατόριο Justo. «Ακριβώς όπως δεν χρησιμοποιούν βενζίνη, ανακυκλώνουμε δοχεία και δεν χρησιμοποιούμε πλαστικό»
Η MATT ελπίζει να βγάλει 10 ακόμη ηλεκτρικά αναπηρικά αμαξίδια στους δρόμους τους επόμενους μήνες. Αφού η εταιρεία αυξήσει τις δραστηριότητές της, η Londono θέλει να βρει επενδυτές που θα μπορούσαν να βοηθήσουν να αυξήσουν τα πράγματα.
«Η αποστολή μας είναι να προσεγγίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα με αναπηρίες, ώστε να μπορούν να επωφεληθούν από το προϊόν που έχουμε αναπτύξει», είπε. «Θέλουμε λοιπόν να μειώσουμε το κόστος όσο χαμηλότερα μπορούμε, έως ότου η πλειονότητα των ανθρώπων έχει πρόσβαση και να αλλάξει την πόλη».

Related Posts