Ημέρα καρπουζιού / Watermelon Day

Λοιπόν, η ιδέα πίσω από την Ημέρα του Καρπουζιού είναι πολύ απλή. έχει να κάνει με τον εορτασμό αυτού του νόστιμου και νόστιμου φρούτου. Το καρπούζι είναι ένας τύπος φρούτων που απολαμβάνεται σε όλο τον κόσμο. Δεν έχει μόνο νόστιμη γεύση, αλλά προσφέρει και πολλά θρεπτικά οφέλη, οπότε δεν χρειάζεται να αισθάνεστε ένοχοι για την απόλαυση όσων καρπουζιών θέλετε, κάτι που είναι πάντα ένα πλεονέκτημα!
Υπάρχουν πολλά διαφορετικά οφέλη που σχετίζονται με την κατανάλωση καρπουζιού. Αυτό περιλαμβάνει το γεγονός ότι είναι ένας καλός τρόπος για να διατηρείτε το σώμα ενυδατωμένο, κάτι που είναι εξαιρετικά ευεργετικό για όσους από εσάς εκεί έξω που δεν τους αρέσει το πόσιμο νερό. Η υψηλή περιεκτικότητα σε νερό σε καρπούζια σημαίνει ότι θα πάρετε μια καλή δόση νερού κάθε φορά που καταναλώνετε αυτό το φρούτο. Στην πραγματικότητα, ξέρατε ότι το καρπούζι είναι 92 τοις εκατό νερό; Αυτό που είναι ακόμα καλύτερο είναι ότι η υψηλή περιεκτικότητα σε νερό σας βοηθά να αισθάνεστε γεμάτοι. Επομένως, μπορείτε να φάτε καρπούζι και μετά δεν θα αισθανθείτε πεινασμένοι. Ο συνδυασμός ινών και νερού που υπάρχει σε αυτό το fruti σημαίνει ότι έχετε έναν καλό όγκο τροφής χωρίς πολλές θερμίδες.
Ένα άλλο όφελος που σχετίζεται με το καρπούζι είναι όλες οι ευεργετικές φυτικές ενώσεις και θρεπτικά συστατικά που περιέχει. Το καρπούζι είναι ένα από τα χαμηλότερα φρούτα όσον αφορά τις θερμίδες, αλλά είναι ένα από τα καλύτερα όσον αφορά τα θρεπτικά συστατικά που παρέχει. Παρέχει το 3% του RDI (Συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη) σε όρους βιταμινών B6, B5 και B1. Προσφέρει επίσης τέσσερα τοις εκατό του RDI μαγνησίου σας, καθώς και πέντε τοις εκατό του RDI σας καλίου, 18 τοις εκατό του RDI σας βιταμίνης α, και 21 τοις εκατό του RDI σας βιταμίνης C.
Τα οφέλη δεν τελειώνουν ούτε εκεί. Έχει επίσης αποδειχθεί ότι το καρπούζι είναι ευεργετικό όταν πρόκειται για τα μαλλιά και το δέρμα σας. Αυτό οφείλεται στη βιταμίνη C και Α που περιλαμβάνονται στα καρπούζια. Η βιταμίνη C βοηθά στη δημιουργία κολλαγόνου, που είναι η πρωτεΐνη που διατηρεί τα μαλλιά σας δυνατά και το δέρμα σας ελαστικό. Η βιταμίνη Α είναι επίσης κρίσιμη όσον αφορά το υγιές δέρμα, καθώς βοηθά στην αποκατάσταση των κυττάρων του δέρματος και στη δημιουργία τους. Το δέρμα σας μπορεί να φαίνεται ξεφλουδισμένο και στεγνό εάν δεν έχετε αρκετή βιταμίνη Α.
Το καρπούζι έχει επίσης αποδειχθεί ευεργετικό για την πέψη σας. Το καρπούζι περιέχει πολύ νερό, καθώς και μια μικρή ποσότητα ινών, και τα δύο είναι ζωτικής σημασίας για την υγιή πέψη. Το νερό συμβάλλει στη διατήρηση της πεπτικής οδού σας με αποτελεσματικό τρόπο, ενώ οι φυτικές ίνες μπορούν να παρέχουν όγκο στα κόπρανα. Εάν τρώτε φρούτα πλούσια σε φυτικές ίνες και νερό, μπορεί να είναι πολύ ευεργετικό όσον αφορά την προώθηση υγιών και φυσιολογικών κινήσεων του εντέρου. Αυτό είναι επίσης σημαντικό για να διασφαλίσετε ότι αισθάνεστε άνετα και ότι δεν αισθάνεστε αποκλεισμένοι καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Ιστορία της Ημέρας του Καρπουζιού
Είτε πρόκειται για περισσότερο από 90% νερό στα φρούτα, είτε για τη γλυκιά γεύση που εκρήγνυται στο στόμα σας με κάθε δάγκωμα, αυτός ο καρπός ζει ως ένα αγαπημένο «φρούτο» παιδιών σε όλο τον κόσμο.
Αυτή η σκληρή φλούδα γύρω από την άκρη δίνει μια ομαλή υφή, εύκολη στη συγκράτηση ακόμη και από τους νεότερους των χεριών, τα μαλακά εσωτερικά κόκκινα φρούτα που τρώγονται εύκολα από μικρούς και μεγάλους, και με μια ζουμερή έκρηξη γεύσης, τους αρέσει περισσότερο από τους περισσότερους ΦΑΕ το.
Ακόμα και οι σπόροι είναι απόλαυση, το φτύσιμο τους έχει γίνει διαγωνισμός μεταξύ οικογένειας, φίλων και γειτόνων. Αλλά ακόμη και οι σπόροι δεν μειώνουν αυτό το θαυμάσιο φρούτο, δίνοντάς μας απλώς έναν λόγο να ανοίξουμε το στόμα μας για ένα ακόμη δάγκωμα του χυμώδους φρούτου.

Related Posts