Χαλάρωση στα μπράτσα - θεραπείες / Skin relaxation on the arms

Χωρίς αμφιβολία, η χαλάρωση του δέρματος αποτελεί μια από τις πιο κοινές ανησυχίες για τις περισσότερες γυναίκες αλλά και για τους άντρες επίσης. Ενώ η χαλάρωση αποτελεί ένα φυσικό μέρος της διαδικασίας της γήρανσης, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να επιταχύνουν την εμφάνιση της χαλάρωσης του δέρματος και σε μικρότερες ηλικίες. Τα μπράτσα, ο λαιμός, τα πόδια, τα βλέφαρα και οι γωνίες του στόματος αποτελούν τα πιο συνήθη σημεία στα οποία παρουσιάζεται χαλαρωμένο ή κρεμασμένο δέρμα.

Η χαλάρωση σε μπράτσα και πόδια οφείλεται κυρίως στην έλλειψη φυσικής άσκησης ή κίνησης τα οποία με τη σειρά τους οδηγούν στη μυϊκή ατονία. Το δέρμα αρχίζει επίσης να κρεμάει αλλά αυτό μπορεί να αντιμετωπιστεί με μερικές απλές ασκήσεις. Πρέπει να θυμόμαστε ότι η ελαστικότητα του δέρματος όπως και η επαναφορά στην αρχική του κατάσταση απαιτεί μια μακρόχρονη και επίπονη διαδικασία και δεν εξαρτάται μόνο από μερικές απλές ασκήσεις.

Παρακάτω θα βρείτε ορισμένες επιπρόσθετες συμβουλές:
  • Να αποφεύγετε τις εξαντλητικές δίαιτες που αποσκοπούν στην ταχεία απώλεια βάρους. Χάνοντας το λίπος που στηρίζει το δέρμα σας τόσο γρήγορα θα κάνει ακόμη πιο εμφανές το κρεμασμένο δέρμα.
  • Να αποφεύγετε την παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο. Οι ελεύθερες ρίζες των ακτίνων του, καταστρέφουν τις ίνες του χορίου.
  • Μην καπνίζετε.
  • Να διατηρείτε μια υγιεινή διατροφή η οποία θα περιλαμβάνει την κατανάλωση περισσότερων φυτικών ινών και να προσέχετε τα «κακά» λιπαρά.
  • Να καθιερώσετε μια ρουτίνα φυσικών ασκήσεων και να ασκήστε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα για τουλάχιστον μια ώρα κάθε φορά. Παράλληλα μπορείτε να ασχολείστε με την κολύμβηση, την πεζοπορία, την ποδηλασία ή το περπάτημα δυο φορές την εβδομάδα.
  • Να πίνετε άφθονο νερό.
Δημοφιλείς θεραπείες

  • Αφαιρέστε το ζελέ από ένα φύλλο αλόη βέρα και τρίψτε απαλά και με κυκλικές κινήσεις την περιοχή που εμφανίζει χαλάρωση. Επαναλαμβάνετε τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα για άμεσα αποτελέσματα σύσφιξης. Όπως αναφέρει μελέτη του Τμήματος Ερευνών Τροφίμων του Ινστιτούτου Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων της Γαλακτοβιομηχανίας Morinaga με την εφαρμογή ζελέ από αλόη βέρα αυξήθηκε η ελαστικότητα του δέρματος σε ορισμένες γυναίκες.
  • Αφαιρείτε τη σάρκα από δυο σύκα και την ανακατεύετε με το χυμό ενός λεμονιού μέχρι να σχηματιστεί μια πάστα. Πριν κοιμηθείτε, εφαρμόζετε αυτή την πάστα στην περιοχή που εμφανίζει χαλάρωση σε μπράτσα και πόδια για 20 λεπτά και στη συνέχεια την ξεπλένεται με κρύο νερό.
  • Αναμειγνύεται μια κουταλιά της σούπας μέλι με ένα ασπράδι αβγού. Εφαρμόζετε το μείγμα με κυκλικές κινήσεις στα σημεία που υπάρχει χαλάρωση σε μπράτσα και πόδια. Αφήστε το να δράσει για 20 λεπτά πριν το ξεπλύνετε με κρύο νερό.
  • Αναμειγνύεται μισή κούπα χυμό μήλου με το χυμό από μισό πεπόνι. Με αυτό το μείγμα κάνετε απαλό μασάζ στις περιοχές που εμφανίζουν χαλάρωση. Επαναλαμβάνετε δυο φορές την εβδομάδα για καλύτερα αποτελέσματα.

Χαλάρωση σε μπράτσα και πόδια - Γυναικεία κοιλιά

  • Κόβετε ένα μικρό πεπόνι σε χοντρές φέτες και τις βάζετε σε ένα μπλέντερ. Προσθέστε μισή κούπα νερό και το χυμό από ένα λεμόνι και ανακατέψτε καλά όλα τα υλικά. Μουλιάστε μια γάζα σε αυτό το μείγμα και τυλίξτε τις προβληματικές περιοχές.
  • Αλέστε δυο κουταλιές της σούπας λιναρόσπορο και ανακατέψτε το με τέσσερις κουταλιές της σούπας καυτό νερό μέχρι να σχηματιστεί μια πάστα. Προσθέστε δυο σταγόνες αιθέριο έλαιο από κυπαρίσσι και απλώστε το μείγμα σε ένα ύφασμα. Διπλώστε το ύφασμα στη μέση και καλύψτε την περιοχή. Τυλίξτε το ύφασμα με μια πλαστική μεμβράνη για να κάνετε τη διαδικασία ακόμη πιο απλή και καθαρή.
  • Ενυδατώνετε μια χούφτα από φύκια κόμπου σε ένα ποτήρι με νερό για τρεις ώρες. Κάντε απαλό μασάζ στα πόδια σας με κυκλικές κινήσεις δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις προβληματικές περιοχές.

Related Posts