Τι βιταμίνες πρέπει να πάρετε;

Αν το σώμα σας δεν έχει αρκετές βιταμίνες, αρχίζει να δείχνει διάφορα σημάδια. Μπορείτε να αποκρυπτογραφήσετε αυτά τα σήματα;
Εάν όχι, το παρακάτω τεστ θα σας βοηθήσει.

Απαντήστε με ΝΑΙ ή ΟΧΙ στη παρακάτω λίστα των συμπτωμάτων

Ζάλη και εμβοές
Μπορεί να είναι μια εκδήλωση έλλειψης βιταμινών Β3 και Ε, καθώς και μαγγανίου και καλίου. Τρώγοντας καρύδια, φυλλώδη λαχανικά, πράσινα μπιζέλια, ηλιόσπορους και μπανάνες θα σας βοηθήσει να γεμίσετε την έλλειψή τους.

Κακή αναπνοή, εξάψεις, άγχος
Μπορεί να είναι σύμπτωμα ανεπάρκειας νιασίνης. Για να το εξαλείψετε, τρώτε πολλά ψάρια αλμυρού νερού, όσπρια και συκώτι.

Εφίδρωση, λήθαργο, κόπωση, ευερεθιστότητα
Αυτά είναι τα συμπτώματα της έλλειψης βιταμίνης D. Αυξήσετε την πρόσληψη λιπαρών ψαριών (ρέγγα, σολομός), αυγά, γάλα.

Πρόωρα γκρίζα μαλλιά
Αυτά είναι σημάδια ανεπάρκειας βιταμινών Β, βιταμίνης F και ιωδίου. Βάλτε στη διατροφή σας θαλασσινά, προϊόντα ολικής αλέσεως, όσπρια, θαλασσινά ψάρια, ξηροί καρποί, Μαγειρέψτε με ιωδιούχο αλάτι.

Συχνή εμφάνιση κριθαριού στα μάτια, κόκκινα μάτια
Μπορεί να εμφανιστεί με ανεπάρκεια βιταμίνης Α και ριβοφλαβίνης. Βάλτε στη διατροφή σας τα ψάρια, το συκώτι, τα φυλλώδη χόρτα, τα κίτρινα λαχανικά, το γάλα, το τυρί .

Πνευματική κόπωση, καρδιακούς παλμούς, μυϊκή αδυναμία
Μπορεί να υπάρχει ανεπάρκεια θειαμίνης στο σώμα σας . Φάτε σπόρους ηλίανθου, καρύδια, φαγόπυρο, προϊόντα ολικής αλέσεως.

Σκασμένες φτέρνες
Μπορεί να είναι μια εκδήλωση έλλειψης βιταμινών Α και C. Προσθέστε στη διατροφή σας καρότα, πράσινα κρεμμύδια, πιπεριές, σπανάκι, γάλα, συκώτι, πορτοκάλια.

Εμφάνιση πιτυρίδας
Το σώμα σας στερείται από βιταμίνες Β6, Β12, F και σελήνιο. Βάλτε στη διατροφή σας διάφορα γαλακτοκομικά προϊόντα, το συκώτι, τα καρύδια, το μπρόκολο, τις ντομάτες, τον τόνο.

Τριχόπτωση
Προκαλείται λόγω έλλειψης βιταμινών Β, φολικού οξέος, βιταμινών C και H,. Τα εσπεριδοειδή, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα καρύδια, τα πράσινα λαχανικά και τα φρούτα θα βοηθήσουν στην κάλυψη αυτών των βιταμινών.

Σεξουαλική αδυναμία, στειρότητα, σύγχυση
Μπορεί να οφείλεται σε έλλειψη βιταμίνης Ε. Αυτή η βιταμίνη βρίσκεται στο ηλιέλαιο, τα καρύδια, τα αυγά.

Αϋπνία
Η αϋπνία μπορεί να εμφανιστεί σε έλλειψη των βιταμινών Β, καθώς και της βιοτίνης, του καλίου και του ασβεστίου. Συμπληρώστε τη διατροφή σας με φυλλώδη χόρτα, μπανάνες, ηλιόσπορους, όσπρια, σταφίδες, προϊόντα ολικής αλέσεως.

Μυϊκή αδυναμία, νυχτερινές κράμπες, πόνος στα πόδια
Αυτό οφείλεται στην έλλειψη βιταμινών Β1 και Β6. Τα προϊόντα ολικής αλέσεως, καθώς και τα όσπρια, οι πατάτες, τα θαλασσινά , τα ψάρια και οι ξηροί καρποί θα βοηθήσουν στην κάλυψη της έλλειψης τους.

Ακμή και κόκκινες κηλίδες στο πρόσωπο
Αυτά είναι σημάδια έλλειψης βιταμινών Α και Β. Συμπεριλάβετε στη διατροφή σας ψάρια, συκώτι, πράσινα και κίτρινα λαχανικά, αποξηραμένα φρούτα.

Συχνές ρινορραγίες
Μπορεί να προκληθεί από μια ανεπάρκεια των βιταμινών C, P και K. Προσθέστε στη διατροφή σας λάχανο, ντομάτες, εσπεριδοειδή, γιαούρτια, σταφίδες και ιχθυέλαιο .

Εύθραυστα νύχια, ωχρότητα, ξηρό και λεπτό δέρμα
Το σώμα σας δεν έχει αρκετή βιταμίνη Α. Προσθέστε στη διατροφή σας τα καρότα, το συκώτι, την κολοκύθα, τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά.

Related Posts