Αρθρώσεις και βιταμίνη Κ

Μετά από χρόνια βαριάς προπόνησης στα πόδια, οι αθλητές διατρέχουν κίνδυνο να αντιμετωπίσουν προβλήματα στις αρθρώσεις των γονάτων ή αρθρίτιδα.
 Ένας τρόπος για να αποφύγετε τα προβλήματα στις αρθρώσεις σας είναι να παίρνετε αρκετή βιταμίνη Κ.
Βάλτε στην διατροφή σας μια σαλάτα ημέρας που να περιέχει φυλλώδη πράσινα ζαρζαβατικά όπως είναι το σπανάκι, το μαρούλι και το λάχανο, όλα πλούσιες πηγές βιταμίνης Κ.
Μελέτη έδειξε ότι τα άτομα που έχουν υψηλότερο επίπεδο βιταμίνης Κ στο αίμα τους, έχουν μειωμένες πιθανότητες να υποστούν προβλήματα στους χόνδρους που συνηθίζονται στην οστεοαρθρίτιδα. Καταναλώνοντας καθημερινά άφθονα πράσινα φυλλώδη ζαρζαβατικά σημαίνει πως δεν θα χρειαστεί να πάρετε την βιταμίνη Κ από κάποια άλλη πηγή. Επίσης, το μπρόκολο και το σπαράγγι, παρέχουν κι αυτά την βιταμίνη αυτή.

Related Posts