Η σωστή μερίδα

Πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα προτείνουν οι γιατροί για υγεία και ευεξία του οργανισμού, που σημαίνει περίπου 80 γρ. από κάθε τροφή.
Τι σημαίνει όμως αυτό πρακτικά;

Ας δούμε, ενδεικτικά, τι αντιστοιχεί σε μία μερίδα:
* Από φρούτα:
1 μήλο, 3 βερίκοκα, 1 μέτρια μπανάνα, 14 κεράσια, 2 μανταρίνια, 1 χούφτα σταφύλια, 2 ακτινίδια, 7 φράουλες, 1 φέτα (περίπου 3 εκ) πεπόνι, 1 μέτριο ροδάκινο, 1 μέτριο πορτοκάλι, 1 χούφτα μούρα, 1 μεγάλη φέτα φρέσκο ανανά.
* Από λαχανικά:
3 μικρά παντζάρια, 3 κουταλιές της σούπας λάχανο, 1 μπολ για δημητριακά μαρούλι, 14 μικρά μανιτάρια, 3 κουταλιές της σούπας αρακά, 1 μέτρια ντομάτα, 1 μπολ για δημητριακά σπανάκι ωμό.

Related Posts