Τα "μυστικά" της μακροζωίας!

*  Αντιμετωπίζουμε τις καθημερινές δυσκολίες θετικά με αισιοδοξία.
*  Σε περίπτωση που εμφανίζουμε κατάθλιψη ή εξαρτήσεις, π.χ. αλκοόλ, τσιγάρο κλπ, συμβουλευόμαστε ειδικό και δεν προσπαθούμε να ξεπεράσουμε το πρόβλημα μόνοι μας.
*  Φροντίζουμε να συμπληρώνουμε τουλάχιστον 8 ώρες ποιοτικού ύπνου και διατηρούμε το βάρος μας σε φυσιολογικό επίπεδο.
*  Υιοθετούμε συνήθειες που μας βοηθούν να έχουμε ένα καλό επίπεδο φυσικής κατάστασης, όπως πχ. περπάτημα, βόλτα με την οικογένεια, χρήση συγκοινωνίας, κάποια αθλητική δραστηριότητα κτλ.
*  Διακόπτουμε πλήρως το κάπνισμα.
*  Καταναλώνουμε τουλάχιστον μία με δύο φορές την εβδομάδα όσπρια και λαδερά φαγητά και χρησιμοποιούμε αποκλειστικά ελαιόλαδο στο μαγείρεμα.
*  Μειώνουμε την κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών αφαιρώντας το ορατό λίπος και την πέτσα από το κρέας. Χρησιμοποιούμε γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά.
*  Φροντίζουμε να είμαστε λιτοδίαιτοι, να πίνουμε συχνά νερό και να κινούμαστε τακτικά.
*  Κάνουμε όλους τους προληπτικούς ελέγχους που θα μας συστήσει ο γιατρός.
*  Επιτρέπουμε στον εαυτό μας πιο χαλαρούς ρυθμούς, χωρίς να αδραναοποιούμαστε.
medicine

Related Posts