Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Έτσι θα οργανώσετε το χρόνο σας

Συμβαίνει σε όλους μας!
Τρέχουμε από την μια υποχρέωση στην άλλη, για να καταλήξουμε σε μια κατάσταση που τελικά: τίποτε δεν γίνεται όπως πρέπει, τίποτε δεν ολοκληρώνεται, τίποτε δεν γίνεται έγκαιρα και...
σαν να μην έφταναν όλα αυτά; ο χρόνος που απομένει απλώς, δεν υπάρχει!
Συμβαίνει και σε σας;
Τι να πω…
Κάθε φορά νομίζω πως τα έχω όλα υπό έλεγχο και σχεδόν πάντα ο παράγοντας «απρόοπτο» μπερδεύεται στα πόδια μου. Αποτέλεσμα;
Υπερβολική κούραση για να μπουν όλα σε τάξη, άγχος μέχρι αυτό να επιτευχθεί και βέβαια ανύπαρκτος ή έστω μη ικανοποιητικός ελεύθερος χρόνος με ότι αυτό συνεπάγεται!
Ως εδώ! Πρέπει να οργανωθούμε!
Και κατόπιν… δοκιμής νομίζω πως «ανακάλυψα» τα βήματα της επιτυχίας:
Βήμα 1ο
Αγοράστε 20 κάρτες σημειώσεων.
Σε κάθε κάρτα, γράψτε ένα πράγμα που πρέπει να κάνετε, ένα που θέλετε να κάνετε, ένα που ελπίζετε να κάνετε και ένα που σκοπεύετε ή ονειρεύεστε να κάνετε.
Συμπεριλάβετε τα πάντα δεν έχει σημασία αν είναι μικρά η μεγαλύτερα.
Βήμα 2ο
Αφού καταγράψετε όλους τους στόχους, τα σχέδια και τις ιδέες σας, χωρίστε τα χαρτιά σε 4 σωρούς: α. στα πράγματα που είναι σημαντικά και επείγοντα, β.  σε εκείνα που είναι σημαντικά αλλά όχι επείγοντα, γ. σε εκείνα που είναι επείγοντα αλλά όχι σημαντικά και δ. σε εκείνα που δεν είναι ούτε επείγοντα, ούτε σημαντικά.
Βήμα 3ο
Κατόπιν τοποθετήστε τις δύο στοίβες με την ένδειξη "μη σημαντικά" μέσα σε ένα συρτάρι το οποίο και θα ξανανοίξετε εφόσον έχετε φέρει εις πέρας όλες τις δραστηριότητες που αναφέρονται στις στοίβες με την ένδειξη «σημαντικά» και φυσικά εάν σας έχει απομείνει χρόνος.
Βήμα 4ο
Ακολουθείτε ευλαβικά τις λίστες προτεραιοτήτων σας και σβήνετε καθετί που ολοκληρώνεται. Οτιδήποτε δεν βρίσκεται στην λίστα με τα σημαντικά, όσο και αν σας «πιέζει», απλά μην ασχοληθείτε.  Στο τέλος θα δείτε πως με τον τρόπο αυτό τα πράγματα γίνονται πολύ πιο απλά, χωρίς άγχος και με τον χρόνο στο τέλος να…. περισσεύει!
myself

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια