Τακούνια και τρόποι να τα περπατήσετε με ασφάλεια


Σε ποια γυναίκα δεν αρέσουν τα ψηλά τακούνια; Θα μου πείτε όχι σε όλες αλλά ακόμα και αυτές που δεν αισθάνονται άνετα με τα ψηλοτάκουνα παπούτσια ίσως να αναθεωρήσουν τις απόψεις τους και να τα λατρέψουν αν μάθουν πραγματικά πώς να τα περπατήσουν με άνεση και ασφάλεια. Χωρίς ιδιαίτερο κόπο αλλά με τρόπο, θα μάθετε μικρά μυστικά να περπατήσετε τα αγαπημένα σας ψηλοτάκουνα παπούτσια...:
1) Σφίξτε μηρούς και γλουτούς.
2) Ρίξτε πίσω τους ώμους και προβάλλετε το στήθος σαν να θέλατε να επιδείξετε μια όμορφη καρφίτσα.
3) Κρατήστε ψηλά το κεφάλι, με τα σαγόνι παράλληλα με το έδαφος.
 4) Ρίξτε το βάρος στα μήλα των ποδιών και σφίξτε τα δάχτυλα.
 5) Διατηρήστε τους αστραγάλους σε κάθετη σχέση με το έδαφος. Μην τους γέρνετε προς τα μέσα ή προς τα έξω γιατί ακόμη κι αν δεν πάθετε διάστρεμμα, σίγουρα θα καταστρέψετε το παπούτσι.

Ποια είναι όμως τα είδη των τακουνιών;
Ψηλά
Μπορεί να είναι η επιτομή της θηλυκότητας αλλά χρειάζεται προσοχή! Όταν είναι πάνω από 8 εκατοστά μην τα φοράτε όλη μέρα γιατί μπορεί να δημιουργηθούν προβλήματα στους αστραγάλους και στους μυς της γάμπας.
Στιλέτο
Ακόμα μεγαλύτερη προσοχή στα τακούνια στιλέτο. Μπορούν να προκαλέσουν πόνους στη μέση και να δημιουργήσουν υπερβολική ένταση στους γοφούς και στα πόδια, επειδή μετατοπίζουν το κέντρο βάρους του σώματος προς τα εμπρός.
Χοντρά
Είναι τα πιο «ακίνδυνα» επειδή προσφέρουν περισσότερη σταθερότητα και μειώνουν τον κίνδυνο να στραμπουλίξετε τον αστράγαλό σας με ένα στραβοπάτημα.
Πλατφόρμα
Παραμένουν στη μόδα και αυτόν τον χειμώνα και συνδυάζουν άνεση και θηλυκότητα. Βέβαια, αν η διαφορά ανάμεσα στο μπροστινό και στο πίσω μέρος είναι παραπάνω από τέσσερα εκατοστά ουσιαστικά είναι σαν να φοράτε τακούνια 6-8 εκατοστών, με τη διαφορά ότι είναι πιο σταθερά.

Related Posts