Ευεργετική επίδραση στη μνήμη μας των φρούτων και των λαχανικών

Η μνήμη είναι η νοητική μας ικανότητα με την οποία αποθηκεύουμε, αναγνωρίζουμε αλλά και ανακαλούμε, αναπλάθουμε πληροφορίες και εμπειρίες με τη μνήμη μας, όχι μόνο αποθηκεύουμε αλλά και διατηρούμε όλα τα δεδομένα της ζωής μας....άρα.. δεν χρειάζεται - νομίζω - να επισημανθεί η σημαντικότητά της εκείνο που -νομίζω -πως πρέπει να επισημανθεί είναι ο τρόπος που πρέπει να ακολουθούμε για να μην αυτή εξασθενίσει και κάποια μέρα μας αποχαιρετίσει η μνήμη μας ακολουθεί μία πορεία αντιστρόφως ανάλογη με τον χρόνο όσο ο χρόνος της ηλικίας του ανθρώπου αυξάνεται τόσο η μνήμη μειώνεται υπάρχει τρόπος να μειώσουμε το πρόβλημα της μείωσης της μνήμης;

Και βέβαια.... όλα τα προβλήματα έχουν λύση... εκτός από τις πολλές ασκήσεις που βελτιώνουν την μνήμη συμμάχους μας έχουμε και πολλές τροφές σε έρευνες που έχουν γίνει κατά καιρούς έχει βρεθεί ότι:
το φολικό οξύ
η βιταμίνη Β12 και
η βιταμίνη Β6 μπορούν να μειώσουν τα προβλήματα της μνήμης
και ποια είναι τα τρόφιμα που περιέχουν τις βιταμίνες αυτές;

Λοιπόν:
εσπεριδοειδή και οι χυμοί τους...
μπανάνες...
αβοκάντο....
φράουλες....
παπάγια...
σπανάκι...
σπαράγγια...
σπιρουλίνα....
λαχανάκια Βρυξελλών...
ραδίκια...
παντζάρια...
καρότα...
μπρόκολα...
καρύδια...
αμύγδαλα...
σταφίδες...
οι ηλιόσποροι....
καστανό ρύζι...
δημητριακά...
φακές....
αρακάς...
σέλινο...
πιπεριές..
τόνος...
ο σολομός....
γιαούρτι....
ο κρόκος του αυγού....
το γάλα....
Ενα άλλο στοιχείο των τροφών που έχει μελετηθεί και έχει βρεθεί ότι προστατεύει τη μνήμη μας είναι:
η luteolin....
η luteolin είναι μία φλαβόνη με σημαντικότατο ρόλο στον ανθρώπινο οργανισμό ένας από αυτούς τους ρόλους είναι η αναχαίτιση και πρόληψη των φλεγμονών και δη των φλεγμονών του εγκεφάλου που σχετίζονται και επέρχονται με το πέρασμα των χρόνων και είναι υπεύθυνες για την μείωση της μνήμης και την απαρχή της άνοιας την λουτεολίνη την βρίσκουμε σε μεγάλες ποσότητες στο σέλινο και στις πιπεριές

Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι η κατανάλωση τόσο του σέλινου-το οποίο περιέχει και τις μεγαλύτερες ποσότητες λουτεολίνης -όσο και της πιπεριάς μπορούν να βοηθήσουν τα άτομα προχωρημένης ηλικίας ώστε
να δυναμώσουν την μνήμη τους
να την προστατεύσουν.....και....
να μειώσουν τις αιτίες που είναι υπεύθυνες για την αποδυνάμωση και την απώλειά της...ή αλλιώς
πως το σέλινο δυναμώνει τη μνήμη μας όπως βλέπουμε ο κατάλογος των τροφών που υποστηρίζουν τη μνήμη είναι μακρύς ας μην αμελούμε λοιπόν να τρώμε κάποια από όλα αυτά σε καθημερινή βάση
τα περισσότερα -όπως όλοι γνωρίζετε -ούτε δυσεύρετα είναι ούτε ακριβά
Τα αποτελέσματά τους όμως είναι "ακριβά"
Η βοήθεια που προσφέρουν στο να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της μείωσης της μνήμης είναι ανεκτίμητη και μην ξεχνάμε δεν περιμένουμε να αρχίσουμε να έχουμε μειωμένη μνήμη για να εντάξουμε όλα αυτά τα τρόφιμα στην διατροφή μας

Και κάτι άλλο που πρέπει να ξέρουμε
Το φολικό οξύ καταστρέφεται με το πολύ και δυνατό μαγείρεμα γι αυτό,το σκεύος που μαγειρεύουμε -ιδίως τα λαχανικά -πρέπει να είναι σκεπασμένο με όσο το δυνατόν λιγότερο νερό και το μαγείρεμα να γίνεται σε χαμηλή θερμοκρασία... το καλύτερο βέβαια που έχουμε να κάνουμε είναι να τρώμε περισσότερα ωμά τα λαχανικά ή μαγειρεμένα στον ατμό....
www.newzblock.info

Related Posts