Κοιμήσου και παρήγγειλα στα όνειρα την υγειά σου

Ο ύπνος κάνει καλό, αυτό το ξέρετε.
Αλλά χρόνος για αρκετό ύπνο δεν υπάρχει.
Και αυτό το ξέρουμε όλοι.
Ιδανικά ένας ενήλικος πρέπει να κοιμάται τουλάχιστον επτά ώρες κάθε νύχτα και το να αγνοήσει κανείς αυτήν την σπουδαία ανάγκη του οργανισμού μπορεί να έχει πολύ αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία του. Μια έρευνα του Πανεπιστημίου του Warwick, της Αγγλίας, έδειξε πως οι γυναίκες που κατάφερναν
να κοιμηθούν λιγότερο από πέντε ώρες την ημέρα είχαν διπλάσιες πιθανότητες να υποφέρουν από υπερένταση κατά τη διάρκεια της ημέρας από όσο εκείνες που είχαν κοιμηθεί τις επτά ώρες που η σύγχρονη ιατρική κρίνει απαραίτητες. Άλλες μελέτες έχουν, επίσης, δείξει πως η έλλειψη ύπνου συνδέεται με την αύξηση βάρους και την εξασθένηση του ανοσοποιητικού συστήματος.
Βέβαια, όπως είπαμε και πιο πριν, κατανοούμε όλοι πως αυτές οι πολύτιμες επτά ώρες είναι δυσεύρετες στους γοργούς ρυθμούς και τις αμέτρητες υποχρεώσεις και ανάγκες που πρέπει να καλυφθούν από όλες μας μέσα στο 24ωρο. Η επόμενη καλύτερη λύση, λοιπόν, αν είναι αδύνατο να τις ξετρυπώσουμε και να τις αφιερώσουμε αποκλειστικά στα (κοιμισμένα) όνειρά μας είναι να παίρνουμε μικρούς υπνάκους μέσα στην ημέρα.
Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε πως ένας ολιγόλεπτος ύπνος μέσα στην ημέρα μειώνει τις πιθανότητες να νοσήσει κανείς από καρδιαγγειακές παθήσεις, σε σύγκριση με εκείνους που δεν προλαβαίνουν με τίποτα να αφιερώσουν αυτόν τον λίγο χρόνο στον ύπνο, μέσα στην ημέρα.
Το να επιμηκύνουμε την ημέρα είναι κατανοητό πως δεν είναι εφικτό αλλά το τρικ που μπορεί να κάνει κανείς για να εξοικονομήσει αυτές τις μικρές πολύτιμες στιγμές ξεκούρασης είναι να ξεκλέψουμε 20 λεπτάκια το απόγευμα για να χαλαρώσουμε, αμέσως μόλις επιστρέφουμε στο σπίτι από τη δουλειά και μετά το απαραίτητο για την υγεία μας διάλειμμα να συνεχίσουμε την ημέρα μας.

Related Posts