Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Σε 30 μέρες στην Αττική: 13 νεκροί και 597 τραυματίες από τροχαία

Φρίκη από τα νέα στοιχεία της Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής και τον καθημερινό "πόλεμο της ασφάλτου". Αναλυτικά τα κυριότερα αίτια πρόκλησης τροχαίων δυστυχημάτων. Η συγκλονιστική συνέντευξη του Ιαβέρη στο Νews Αν και συνεχίζεται ομαλά η έξοδος και αυτού του τριημέρου από τους εκδρομείς του Σαββατοκύριακου και τους αδειούχους με περίπου 120.000 οχήματα από χθες να έχουν περάσει από τα διόδια στις εξόδους και των δύο Εθνικών Οδών και τουλάχιστον 15.000 να έχουν επιλέξει να ταξιδέψουν τα μεσάνυχτα και τα ξημερώματα… η Αττική μετατράπηκε και τον Ιούλιο σε "βομβαρδισμένο τοπίο".
Σταδιακά λοιπόν η Πρωτεύουσα αδειάζει όμως αυτό αφήνει άδειους δρόμους πίσω και προσφέρει την ευκαιρία σε πολλούς να ξεχάσουν ότι κυκλοφορούν εντός αστικού ιστού και να πατήσουν το γκάζι παραπάνω. Γι αυτόν τον λόγο τα μπλόκα της Τροχαίας είναι συνεχή και καθημερινά και οι παραβάτες πέρα από την ασφάλεια την δική τους και των γύρω τους οφείλουν να γνωρίζουν ότι οι επικίνδυνες παραβάσεις του ΚΟΚ διώκονται αυστηρά από τον νόμο.
Ενδεικτικό είναι άλλωστε, ότι σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της Τροχαίας Αττικής, τον Ιούλιο στην περιοχή της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής σημειώθηκαν συνολικά 495 τροχαία ατυχήματα με 610 παθόντες και ειδικότερα, 12 θανατηφόρα με 13 νεκρούς, 27 σοβαρά τροχαία με 27 βαριά τραυματίες, 456 ελαφρά τροχαία με 570 ελαφρά τραυματίες.
Τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων, ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση προτεραιότητας και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.
Περαιτέρω, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνσή Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στην περιοχή της Αττικής, βεβαιώθηκαν 22.092 παραβάσεις από τις οποίες 870 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος.
Eνδεικτικά αναφέρονται:
-674 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 85 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος,
-1.946 παραβάσεις ορίου ταχύτητας,
-381 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
-698 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου,
-363 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας και
-1.611 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους.
Σημειώνεται ότι η σωστή οδική συμπεριφορά των οδηγών και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις, τόσο για την ασφαλή μετακίνηση όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.
Ιαβέρης στο NEWS 247: Ξεπαστρευόμαστε στους δρόμους σαν κάγκουρες. Ξεφτίλες είμαστε
Ο Αναστάσιος Μαρκουίζος, γνωστός σε όλους ως Ιαβέρης, έχει μιλήσει στο NEWS 247, σημειώνοντας μεταξύ άλλων: "Τα τελευταία 65 χρόνια, δεν έχουν γεννηθεί, επειδή οι γονείς τους σκοτώθηκαν ή έμειναν ανάπηροι πριν γεννήσουν, πάνω από 1.300.000 άνθρωποι. Είναι μειωμένος πληθυσμός. Για τους 400.000 νέους Έλληνες που έχουν πάει στο εξωτερικό προς εξεύρεση εργασίας και δεν φορολογούνται στην Ελλάδα, υπολογίζεται ότι το κόστος για τα κρατικά ταμεία ξεπερνά τα 9 δισ. ευρώ, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοινώθηκαν πριν από κανέναν μήνα. Το 1.300.000 που δεν έχουν γεννηθεί, κοστίζει 27 δισ. ευρώ συνεχώς. Δεν θέλει πολύ μυαλό, αλλά θέλει συναισθηματική νοημοσύνη, για να το καταλάβεις. Το μυαλό λειτουργεί πονηρά και ηλίθια, γιατί είναι κουτοπόνηρο. Οι οικονομολόγοι θα έπρεπε, να σκίσουν τα χαρτιά τους κανονικά, γιατί δεν εφαρμόζουν κανένα σύστημα με βάση τη νοοτροπία του Ελληνάρα, ο οποίος δεν πληρώνει και γι'αυτό τα μέτρα συνεχίζουν και είναι πιο σκληρά, γιατί δεν εφαρμόζονται. Θα πρέπει κάποιος να βελτιωθεί, να γίνει πιο σεβάσμιος, πιο προστατευτικός, αλλά αυτό δεν ισχύει. Η Ελλάδα είναι η χώρα της μαγκιάς"

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια