Εξαφάνισε τις ραγάδες

Το δέρμα σου αποτελείται από την ελαστίνη, που είναι ένας μαλακός ελαστικός ιστός.
Παρόλο που το δέρμα σου είναι ελαστικό, έχει και αυτό τα όριά του και όταν αυτό ξεπεραστεί δημιουργούνται οι ραγάδες.

Με τις παρακάτω φυσικές συνταγές εξαφάνισε τις μαι και καλή:
1. Χρησιμοποίησε Aloe Vera
Τα πλεονεκτήματα τις Aloe Vera είναι γνωστά σε όσους φτιάχνουν σπιτικά καλλυντικά και συνταγές ομορφιάς. Αυτό το φυτό περιέχει κολλαγόνο που βοηθάει στην ανάπλαση του δέρματος. Να χρησιμοποιείς όσο είναι δυνατός φρέσκια Aloe Vera παίρνοντας τα φύλλα της.
Θα χρειαστείς μόνο φύλλα Aloe Vera
Πως θα το κάνεις
Αφαίρεσε τα αγκάθια από τα φύλλα και ξεφορτώσου το εξωτερικό περίβλημα
Πάρε το κολλώδες τζελ μέσα από τα φύλλα
Άπλωσε το τζελ στις ραγάδες και άφησε το για δύο ώρες
Ξέπλυνε με νερό
2. Με Λεμόνι
Τα λεμόνια είναι γνωστά για την φυσική λευκαντική τους δράση. Τα οξέα και οι βιταμίνες που περιέχει το λεμόνι μπορούν να αφαιρέσουν αποτελεσματικά το τα νεκρά κύτταρα και να κάνει τις ραγάδες νε εξαφανιστούν
Θα χρειαστείς:1 λεμόνι και ζεστό νερό για ξέβγαλμα.
Πως θα το κάνεις:
Κόψε το λεμόνι σε δύο μισά
Πάρε το ένα μισό και τρίψε το απαλά στην περιοχή με τις ραγάδες για τουλάχιστον 10 λεπτά
Νιώσε το χυμό του λεμονιού στο δέρμα σου
Ξέπλυνε με ζεστό νερό
Επίσης μπορείς να δοκιμάσεις και λεμόνι με χυμό αγγουριού, λεμόνι με χυμό πατάτας και λεμόνι με χυμό τομάτας ανακατεύοντας ίσα μέρη από το κάθε συστατικό.
3. Με Ασπράδι αυγού
Το αυγό περιέχει 40 διαφορετικές πρωτεΐνες και για αυτό το λόγο βοηθά πολύ το δέρμα. Το ασπράδι του αυγού έχει επίσης και κολλαγόνο και βιταμίνη Α, και είναι ωφέλιμο για την υγεία του δέρματος.
Θα χρειαστείς: 1Αυγό
Πως θα το κάνεις:
Ξεχώρισε το ασπράδι από τον κρόκο
«Χτύπα» το ασπράδι για λίγο με ένα πιρούνι
Άπλωσε το στις ραγάδες και άφησε το να δράσει για 15 λεπτά
Ξέπλυνε με νερό.

Extra Tip:
Είναι πολύ σημαντικό να πίνεις νερό για να διατηρείς το δέρμα σου ενυδατωμένο και ελαστικό. Επίσης, να τρως καλά γιατί το σώμα σου χρειάζεται τα θρεπτικά συστατικά που μπορούν να επωφελήσου το δέρμα σου. Ενδεικτικά, να καταναλώνεις ικανοποιητική ποσότητα πρωτεϊνών καθημερινά, όπως τρόφιμα με βιταμίνες C και E. Οι ξηροί καρποί είναι πολύ θρεπτικοί, και μπορούν να βοηθήσουν ακόμα και στη διάρκεια εγκυμοσύνης.

Related Posts