Δίαιτα με καρπούζι

Η δίαιτα με καρπούζι για απώλεια βάρους και αποτοξίνωση
«Καθάρισε» το σώμα σου και ταυτόχρονα χάσε βάρος με τη «μαγική» δίαιτα του καρπουζιού!
Το καρπούζι περιέχει 91% νερό και μόνο 6% ζάχαρη και έχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι όπως:
βιταμίνη C, βήτα- καροτίνη, βιταμίνες B1 και Β6, λυκοπένιο, κάλλιο και μαγνήσιο. Όσον αφορά στις θερμίδες τα καρπούζια έχουν 30 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια.
Υπάρχουν δυο είδη δίαιτας με καρπούζι.

Η μια που μπορεί να γίνει για ένα διάστημα 9-13 ημερών και η άλλη που συνίσταται για 5 ημέρες.
Πρώτο στάδιο
Για τρεις μέρες δεν θα πρέπει να τρώτε τίποτα άλλο εκτός από καρπούζι. Είναι περιοριστική και στις θερμίδες αλλά και στα θρεπτικά συστατικά, αν και για ένα υγιές άτομο δεν υπάρχουν κίνδυνοι, δεδομένου ότι γίνεται μόνο για 3 ημέρες.
Δεύτερο στάδιο
Περιλαμβάνει δυο γεύματα τη μέρα και το καρπούζι είναι σαν ένα σνακ ανάμεσα στα δυο αυτά γεύματα. Διαρκεί 6-10 ημέρες και δεν είναι τόσο περιοριστικό όσο το πρώτο, αν και η ποικιλία τροφών είναι μικρή. Σας συνιστούμε να το ακολουθήσετε για 6 ημέρες.
Και επειδή το καρπούζι έχει πολύ νερό, μπορεί να μην αισθάνεστε την ανάγκη να πιείτε νερό. Θα πρέπει να πίνετε νερό, μόνο αν αισθάνεστε διψασμένοι ανάμεσα στα γεύματα και τα σνακ.
πρωινό
– 1 μπολ με δημητριακά ολικής αλέσεως με γάλα
– 1 φέτα τυρί
σνακ
-2-3 φέτες καρπούζι
μεσημεριανό
Επιλογή από τα ακόλουθα: ψητό ή βραστό κοτόπουλο (χωρίς πέτσα), ψάρι ή άπαχο βοδινό κρέας χωρίς πρόσθετα λίπη.
– 1 σαλάτα με οποιαδήποτε λαχανικά θέλετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο μερικές σταγόνες ελαιόλαδο και μικρή ποσότητα από ξίδι ή λεμόνι.
βραδινό
2-3 φέτες καρπούζι
Η δίαιτα 5 ημερών με καρπούζι
Ημέρα 1η
Πρωινό
– 1 φέτα καρπούζι
– 1 φλιτζάνι καφέ ή πράσινο τσάι
Μεσημεριανό
– 150 γραμμάρια βραστό άπαχο βοδινό κρέας
– 150 γραμμάρια βρασμένο ρύζι
– 1 φέτα καρπούζι
Βραδινό
– 60 γραμμάρια τυρί cottage
– 1 φέτα ψωμί ολικής
– 1 φέτα καρπούζι
Ημέρα 2η
Πρωινό
– 1 φέτα καρπούζι
– 1 φέτα του τοστ
– 1 φλιτζάνι καφέ ή πράσινο τσάι
Μεσημεριανό
– 100 γραμμάρια βραστό κοτόπουλο χωρίς πέτσα
– 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως
– 1 φέτα καρπούζι
Βραδινό
– 100 γραμμάρια ψητό ψάρι (οποιοδήποτε ψάρι σας αρέσει)
– 100 γραμμάρια βρασμένο ρύζι
– 2 φέτες καρπούζι
Ημέρα 3η
Πρωινό
– 1 φέτα καρπούζι
– 1 φέτα του τοστ
– 1 φλιτζάνι καφέ ή πράσινο τσάι
Μεσημεριανό
– 50 γραμμάρια ζυμαρικά με σάλτσα ντομάτας
– 3 φέτες καρπούζι
Βραδινό
– Σαλάτα λαχανικών
– Όσο καρπούζι θέλετε
Ημέρα 4η
Πρωινό
– 2 φέτες καρπούζι
Μεσημεριανό
– 1 μπολ κρέμα- σούπα μπρόκολου (βάλε 3 φλιτζάνια μπρόκολο και ½ κρεμμύδι με νερό, άφησέ το να πάρει βράση και κάντο πουρέ με ένα μπλέντερ. Πρόσθεσε αλάτι.)
– 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως
– 2 φέτες καρπούζι
Βραδινό
– 3 μέτριες πατάτες (ψημένες στο φούρνο)
– 2 φέτες καρπούζι
Ημέρα 5η
Πρωινό
– 3 φέτες καρπούζι
Μεσημεριανό
– 150 γραμμάρια βραστό, άπαχο βοδινό κρέας
– Όσο καρπούζι θέλετε
Βραδινό
– 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως
– 60 γραμμάρια τυρί cottage
– 3 φέτες καρπούζι
Να θυμάστε ότι
-Πριν ξεκινήσετε τη δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.
-Αν γυμνάζεστε παράλληλα με τη δίαιτα, θα πρέπει να κάνετε πιο ήπιο πρόγραμμα γιατί με την συγκεκριμένη διατροφή δεν θα έχετε πολλές θερμίδες να κάψετε.
-Προσοχή μετά το τέλος της δίαιτας, γιατί λόγω στέρησης πολλών τροφών, μπορεί να αρχίσετε να τρώτε πολλή ποσότητα και ακατάλληλα φαγητά.
marymary.gr

Related Posts