Πώς να διατηρήσετε τα κιλά σας στις γιορτές

Φέτος τα Χριστούγεννα λοιπόν, δεν έχετε παρά να προετοιμάσετε το έδαφος και να διατηρήσετε το ίδιο βάρος καθ όλη τη διάρκεια των εορτών.
1. Βασικός κανόνας για να επιτευχθεί ο στόχος είναι να φροντίσετε ώστε ο αριθμός των θερμίδων που προσλαμβάνεται με την τροφή, να ισούται με τις θερμίδες που χάνετε. Ένας ιδανικός τρόπος για να το πετύχετε και να
διατηρείτε τον έλεγχο είναι να ζυγίζεστε μια φορά την εβδομάδα την ίδια όμως πάντα ημέρα και ώρα (κατά προτίμηση με άδειο στομάχι).
2. Το σύνηθες λάθος που θα πρέπει να αποφύγετε είναι αυτό της "κατάργησης" κάποιου από τα βασικά γεύματα της ημέρας. Πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό αποτελούν πάντα την ναυαρχίδα της σωστής διατροφής και των καύσεων.
3. Επειδή ο γενικός κανόνας λέει πως όσο πιο πολύ πεινάμε τόσο πιο πολύ τρώμε, φροντίστε να καταναλώνετε τροφές από διάφορες ποικιλίες και να μην παραλείπετε ποτε΄την σαλάτα από το γεύμα σας, θυμηθείτε σε πως η συγκεκριμένη τροφή είναι ιδανική και ως ξεκίνημα του γεύματος ή του δείπνου σας
4. Κουραμπιέδες, μελομακάρονα, δίπλες και οποιαδήποτε άλλη λιχουδιά σερβιριστεί μπροστά σας, φροντίστε να περιορίζεστε σε ένα γλυκό κάθε φορά έτσι ώστε, και να απολαμβάνετε την γεύση και αυτό να μην λειτουργεί ως "βάρος" στην συνείδησή σας και κυρίως το σώμα σας!.
5. Αν τη μία μέρα φάτε παραπάνω, φροντίστε την επόμενη να κάνετε λίγο πιο ...λιτή διατροφή έτσι ώστε να μην επιβαρυνθεί ο οργανισμός σας με 2 απανωτά πλούσια σε λιπαρά και θερμίδες γεύματα γιατί έτσι θα αποθηκευτούν και δύσκολα θα τις χάσετε..
ΘΕΣΣΑΛΊΑ

Related Posts