Ξεφορτωθείτε το κοιλιακό λίπος

Πώς θα καταφέρουμε να ξεφορτωθούμε το κοιλιακό λίπος και να μπούμε ξανά στο παλιό στενό μας τζιν;
Με σωστή διατροφή και εντατική γυμναστική θα τα καταφέρουμε. Πάμε να δούμε ποιες τροφέςθα μας βοηθήσουν να νικήσουμε το λίπος της κοιλιάς...:

1. Πράσινο τσάι: Αντικατάστησε τα αναψυκτικά, τους χυμούς και τους καφέδες που μέχρι τώρα συνήθιζες να πίνεις καθημερινά, με πράσινο τσάι (παγωμένο ή ζεστό ανάλογα με τις προτιμήσεις σου) .
2. Αβοκάντο: Πρόσθεσέ το στη διατροφή σου κάνοντας έξυπνους συνδυασμούς ώστε να μην το βαρεθείς ποτέ.
3. Λαχανικά: Μην ξεχνάς να συνοδεύεις τα δύο κύρια γεύματά σου με αρκετά λαχανικά (μαρούλι, μπρόκολο, κουνουπίδι κ.α) ή να φτιάχνεις μία πολύ νόστιμη και χορταστική σαλάτα με λίγο ελαιόλαδο για βραδινό.
4. Ελαιόλαδο: Και αφού σου είπαμε μόλις πριν για το ελαιόλαδο, προσπάθησε να προσθέτεις λίγη ποσότητα στα γεύματα σου. Το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και βοηθά το μεταβολισμό σας
5. Σολομός: Τα ωμέγα 3 λιπαρά του σολομού θα σε βοηθήσουν να ξεφουσκώσεις. Και... αν σου λείπει το σουβλάκι, φτιάξε σπιτικά καλαμάκια από σολομό και είμαστε σίγουρες πως θα ενθουσιαστείς.

Related Posts