Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Εταιρεία εξωσυζυγικών σχέσεων

Υπάρχει, και έχει και παράρτημα στη χώρα μας.
Πρόκειται για την ιστοσελίδα ashleymadison.com, η οποία απευθύνεται σε «παντρεμένους, αρραβωνιασμένους ή δεσμευμένους» που αναζητούν παράνομο ερωτικό σύντροφο…
Το σλόγκαν της ιστοσελίδας είναι:

«η ζωή είναι μικρή. 
Κάντε μια (εξωσυζυγική) σχέση”. 
Πρωτοβγήκε στον αέρα πριν από περίπου δέκα χρόνια.
Σήμερα, λειτουργεί σε 30 διαφορετικές χώρες και αριθμεί περί τα 25 εκατομμύρια μέλη.
To 70% των μελών είναι βεβαίως άντρες, μεταξύ 35 – 45 ετών, η πλειοψηφία των οποίων είναι παντρεμένοι. Στη Νέα Υόρκη πάντως, το 47% των μελών είναι γυναίκες.

Τα γυναικεία μέλη ανήκουν, σύμφωνα με τις στατιστικές της ιστοσελίδας, σε μια από τις εξής τρεις κατηγορίες (σ.σ. η περιγραφή ανήκει στην ιστοσελίδα):
1) νοικοκυρές προαστίων που θέλουν να επιβεβαιώσουν ότι είναι ποθητές
2) χειραφετημένες ερωμένες, που δεν τις ενδιαφέρει η οικογενειακή ζωή, αντιθέτως ψάχνουν πράγματα όπως ταξίδια, δώρα και δείπνα σε ωραία εστιατόρια και
3) γυναίκες που είναι λίγα χρόνια παντρεμένες αλλά αισθάνονται ότι μάλλον έχουν κάνει τραγικό λάθος…
Την ιστοσελίδα διαφημίζει τακτικά σε ραδιόφωνα και τηλεόραση ο ίδιος ο ιδρυτής της, Noel Biderman, ο οποίος συχνά πυκνά αναστατώνει τις κατά τόπους αρχές προσφέροντας εκατομμύρια δολλάρια προκειμένου να αγοράσει διαφημιστικό χώρο σε τηλεόραση, μέσα μαζικής μεταφοράς, ακόμη και σε αεροδρόμια!Ο Noel Biderman είναι είναι πρώην νομικός σύμβουλος και αθλητικός μάνατζερ, παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών. Ο ίδιος δεν απατά τη γυναίκα του, έχει δηλώσει, και αν μάθαινε ότι τον απατούσε εκείνη, “θα κατέρρεε”.
Το 2010 η ιστοσελίδα προσέφερε 10 εκατομ. δολάρια στις αρχές του Φοίνιξ της Αριζόνα για να ονομάσει το αεροδρόμιο Sky Harbor Airport σε Ashley Madison International Airport για μια πενταετία (!), χωρίς όμως η πρόταση να γίνει αποδεκτή…

Ωστόσο το AshleyMadison έχει διαφημιστεί σε όλο το κόσμο. Ο CEO Biderman έχει εμφανιστεί σε όλα τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια της Αμερικής αλλά και σε τηλεοράσεις άλλων χωρών όπως η Αυστραλία, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

"Τι κοινό έχουν οι τρεις τους; Ότι έπρεπε να είχαν σκεφτεί το Ashley Madison", γράφει η γιγαντοαφίσα με τους τρεις γάλλους προέδρους.
Προσπάθειες που έγιναν να διαφημιστεί η ιστοσελίδα στο ημίχρονο του μεγαλύτερου τηλεοπτικού αθλητικού γεγονότος στις ΗΠΑ, το Super Bowl, απέβησαν άκαρπες. Ο CEO Noel Biderman, καγχάζοντας την απόφαση δήλωσε, πως το κοινό του Super Bowl ( ο μέσος Αμερικανός άντρας ) είναι “το κοινό του.” και πως «θα βρει τρόπο να δείξει σε όλους την ύπαρξη της ιστοσελίδας” !Όπως ήταν αναμενόμενο η ιστοσελίδα έχει λάβει δεκάδες αρνητικές κριτικές τις οποίες οι εκπροσώποί της αντικρούουν λέγοντας ότι το σάιτ «είναι απλά ένα μέσο» και ότι «καμία ιστοσελίδα ή διαφήμιση δεν μπορεί να πείσει κάποιον να διαπράξει μοιχεία»…
«Την απόφαση την έχουν πάρει ήδη όσοι επισκέπτονται την ιστοσελίδα μας», δηλώνει ο ιδρυτής της ιστοσελίδας Noel Biderman. «Με την υπηρεσία αυτή βοηθάμε τους ανθρώπους που θέλουν να είναι άπιστοι, να το κάνουν με τον καλύτερο για αυτούς τρόπο. Χωρίς να ρισκάρουν τη θέση τους με σχέσεις εντός εργασίας, χωρίς να καταφεύγουν στην πορνεία ή σε αυτά τα σάιτ γνωριμιών όπου πάνε και δηλώνουν «ελεύθεροι» και καταλήγουν να εξαπατούν συνανθρώπους τους»...
 “Ποιός είπε ότι οι άπιστοι ποτέ δεν προκόβουν; Ευχές για την Ημέρα του Προέδρου”

Το 2012 μια πρώην υπάλληλος της εταιρείας, η Βραζιλιάνα Ντοριάνα Σίλβα κατήγγειλε ότι κατά την προετοιμασία για τα εγκαίνια ενός ακόμη παραρτήματος της ιστοσελίδας στην Βραζιλία της ζητήθηκε να δημιουργήσει εκατοντάδες πλαστά προφίλ μέσα σε περίοδο τριών εβδομάδων προκειμένου να πειστούν οι πελάτες να πληρώσουν τη συνδρομή
Η υπάλληλος υπέβαλε αγωγή και ζητά αποζημίωση $20 εκατομμυρίων για «άδικο πλουτισμό» εις βάρος της καθώς και $1 εκατομμύριο αποζημίωση για σωματική βλάβη στα χέρια και τους καρπούς της που προήλθε μετά την δημιουργία 1000 ψεύτικων προφίλ μέσα σε τρεις εβδομάδες. Η Avid Life Media, εταιρεία στην οποία ανήκει το Ashley Madison αντεπιτέθηκε υποβάλλοντας με τη σειρά της αγωγή και ζητώντας , $100,000 συν δικαστικά έξοδα, απαιτώντας από την Ντοριάνα Σίλβα να επιστρέψει εκπαιδευτικό υλικό το οποίο θεωρείται απόρρητο. Όσο για τα προφίλ, δηλώνει ότι αυτά δημιουργήθηκαν για ερευνητικούς σκοπούς και μόνο.

Η αλήθεια είναι ότι στους «όρους χρήσης» που περιέχει το σάιτ, αναφέρεται ότι οι χρήστες που ακόμη είναι «φιλοξενούμενοι» και δεν έχουν πληρώσει συνδρομή ενδέχεται να λαμβάνουν μηνύματα που όμως δεν έχουν περιεχόμενο αλλά είναι απλώς «διαφημιστικά».
Στην Avid Life Media, ανήκουν τρεις ακόμη, ιστοσελίδες: Η ιστοσελίδα EstablishedMen φέρνει σε επαφή «νέες φιλόδοξες γυναίκες» με «επιτυχημένους, εύπορους άνδρες», είτε για «μακροχρόνια σχέση» είτε για μια «συμφωνία με αμοιβαία οφέλη».

Η ιστοσελίδα «CougarLife», σε ελεύθερη μετάφραση, «η ζωή της τεκνατζούς» ξεκίνησε το 2009 «για να δώσει στις γυναίκες ένα χώρο στον οποίο να μπορούν να μοιραστούν με άνεση την ηλικία τους και την προσωπική τους κατάσταση": "χωρισμένη", "ανύπαντρη μητέρα" ή "ελεύθερη κι ωραία που ακόμη το ψάχνει"». Το CougarLife έχει σήμερα περί τα 5,000,000 μέλη και, σύμφωνα με τους διαχειριστές του, αναπτύσσσεται ραγδαία.
Στην αρχική του ιστοσελίδα το cougarlife.com γράφει: «Γνωρίστε διαζευγμένες, ανύπαντρες μητέρες και σέξυ ελεύθερες που ψάχνουν για νεαρό επιβήτορα».

Thebigandthebeautiful.com: «Στον κόσμο της φαντασίας, που προμοτάρουν τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, οι γυναίκες ζυγίζουν όλες 55 κιλά. Στην πραγματικότητα, ζυγίζουν 70 και 75 κιλά. Η ιστοσελίδα «TheBigandtheBeautiful.com» είναι σάιτ γνωριμιών για γυναίκες με καμπύλες που δεν τις ενδιαφέρει να παίζουν παιχνίδια»...

«Aντρας σε ταξίδι», λέγεται μια από τις υπηρεσίες του Ashley Madison. Η υπηρεσία(…) «σου επιτρέπει να στείλεις μήνυμα έως και σε 30 γυναίκες – μέλη, στην πόλη που θα επισκεφτείς. Απλά πες μας ποιον τύπο γυναίκας αναζητάς (ηλικία, εθνικότητα) και την τοποθεσία που θέλεις να την συναντήσεις και εμείς θα σου την φέρουμε»…

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια