Βάλτε τα Καρύδια στη ζωή σας

Τα καρύδια αποτελούν μία από τις καλύτερες φυτικές πηγές πρωτεΐνης.
Ανήκουν στην κατηγορία των ξηρών καρπών και έχουν ευεργετικές ιδιότητες για τον ανθρώπινο οργανισμό.
Τα καρύδια βοηθούν:
Στην ομαλοποίηση της οξύτητας των γαστρικών υγρών
Βελτιώνουν τη λειτουργεία του εντέρου
Βοηθούν στη δυσκοιλιότητα και την ομαλή πέψη
Προσφέρουν σημαντικά ωφέλη στο νευρικό σύστημα
Ρυθμίζουν την ισορροπία του επιπέδου του σακχάρου στο αίμα
Θεραπεύουν τις μελανίες τα εξανθήματα, τις μυκητιάσεις τις πληγές με πύον και το έλκος του στόματος.
Η μεγάλη περιεκτικότητά του σε φυτικές ίνες μειώνει την κακή «LDL» χοληστερόλη και την ολική χοληστερίνη στο αίμα χωρίς να αυξάνει τα τριγλυκερίδια.
Αποτελεί επίσης, πηγή ω-3 λιπαρών οξέων.
Η πρόσληψή τους βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και της στεφανιαίας νόσου (επιστημονικά δεδομένα δείχνουν ότι κατανάλωση 40-50 γρ. καρυδιών την ημέρα, στα πλαίσια μιας διατροφής χαμηλής σε κορεσμένα λιπαρά οξέα και χοληστερόλη, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου, αρκεί η πρόσληψη καρυδιών να μην έχει σαν αποτέλεσμα την υπέρβαση της ιδανικής πρόσληψης)
Μπορεί να μειώνει τον κίνδυνο προσβολής από καρκίνο του μαστού
Βοηθούν στη διατήρηση της ελαστικότητας και της ευκαμψίας των αρτηριών
Δρουν συνεργικά για την καταπολέμηση του μεταβολικού συνδρόμου(συνύπαρξη διαταραχών όπως η δυσλιπιδαιμία, η υπέρταση, ο σακχαρώδης διαβήτης κ.α). Δύο κουταλιές της σούπας καρύδια την ημέρα είναι αρκετά για να «ανατρέψουν» το μεταβολικό σύνδρομο.
Μαυροπούλου Φωτεινή. Διαιτολόγος – Διατροφολόγος.

Related Posts